døsig, føler mig farværnede, alene hejmme. 112???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

blomst84

Nina Sophia skriver:

tror du det er baby der er syg??

føler også det er dumt hvis der ikke er noget..

men føler jeg kan besvime når som helst, og jeg ligger vel og mærke ned på sofaen.. mine hænder og ben, og tunge sover meget,

jeg tror ikke baby er syg.... det er nok bare et lille ildebefindende, men ring til lægen så hjælper han/hun dig helt sikkert  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

SoffiLine

Sms mig med en update når du er hjemme igen skat! Krydser fingre for der ikke er noget slemt med dig & baby!

Anmeld

15. november 2010

DK

Sabina92 skriver:

Ring til lægen først, synes de der skal ringes 112 gør de det..

Du kan ske at skulle betale en "bøde" hvis det ikke er så alvorligt at ringe 112.

Ejjj.... Altså jeg ved at hvis 112 ikke synes det er vigtigt nok, så afslår de bare at sende en ambulance ud. Men jeg har ALDRIG hørt om at man får en bøde (det skulle være ved ex. telefonfis så!)

Det lyder på mig som slem svangerskabsforgiftning , og jeg synes du skal ringe til fødegangen NU og spørge hvad du skal gøre!

Anmeld

15. november 2010

Caroline86

jeg vil råde dig til at ringe til fødegangen (selvom du ikke er så langt endnu). Tal med dem, forklar dem situationen! De skal nok agere hvis de mener der er noget galt med din graviditet! Det lover jeg dig...

Lægen vil måske bede dig se tiden an, og en potentiel farlig situation kan derfor opstå uden du er under opsyn! du skal under alle omstændigheder ikke være alene når du har det skidt på den måde! Det er jo tydeligt at du er utryg ved situationen!

Så ring til fg! De sender, uden problemer, en sygetransport til dig hvis de mener det er nødvendigt!

Jeg håber det ikke er noget alvorligt med hverken dig eller bebs!

Træk vejret dybt og tro på det bedste!

Mange knus herfra!

Anmeld

15. november 2010

Henri84

Jeg har haft det sådan under begge mine graviditeter... Virkelig skræmmende, men 'bare' migræne i mit tilfælde..

Anmeld

15. november 2010

VNB

ja ring til lægen NU!

Kan slet ikke forstå at du tøver med det, hvis du har det så skidt  Bliver helt bekymret for dig...

Dine symptomer lyder lidt som tegn på svangerskabs forgiftning, men det er meget tidligt i din graviditet hvis det er... så håber "bare" det er jernmangel. Led selv en lille smule af jern mangel i starten og jeg kunne også blive svimmel, flimren for øjnene, hjertebanken, hovedpine osv... lidt ligesom om jeg skulle besvime. Ringede til lægen som bad mig komme med det samme. fik afvide jeg skulle tage jernpillerne og siden har det intet været.

Så ring søde

Anmeld

15. november 2010

AnneBJ

Jeg havde det også sådan, da jeg var ca. lige så langt som dig. Dog mærkede jeg hovedpinen mest, og sov derfor fra det meste af det andet. Du begynder jo at vokse nu, og det kan sagtens klemme på alt muligt, så du får en sovende fornemmelse i benene. Hovedpinen og de sovende fingre kan være noget der sidder i klemme i nakken/ryggen..

Men det er alt sammen uvæsentligt, for du llyder ikke til at være tryg ved at være alene, så ring til læge/fødegang og hør deres mening, og mener de ikke der er noget, så sørg for at få en til at komme og være hos dig!

God bedring!

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

Puuuhhh bliver bare så bekymret..og venter på hvad det kan være.
Ved at vi alle tænker alle mulige ting.
Håber det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2010

<3

Ja jeg håber da også på det bedste!

PS. har altså heller aldrig hørt om bøde ved at ringe 112 hvis de ikke mener det er alvorligt så sender de da bare en videre til vagtlæge eller FG...

Anmeld

15. november 2010

Mathilde

Pyh det lyder da ikke rart!

Håber alt er ok... man bliver da helt bekymret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.