døsig, føler mig farværnede, alene hejmme. 112???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

SoffiLine

Nina Sophia skriver:

tak darling

specielt ikke baby

Nej sgu, er du vanvittig så ville jeg blive ked af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Mettemus

Hold da op for en voldsom omgang!!! Godt du fik ringet. Puha bliver helt dårlig på dine vegne. Så er det bare med at tage deres råd alvorligt og geare helt ned. Håber der er nogen til at nusse lidt om dig. Store kram herfra i hvertfald!!!

Anmeld

16. november 2010

Rosa

Nina Sophia skriver:

det jeg ked af.

jeg bliver bare på sofaen.,

Du skal ikke være ked af det, søde - du skal bare se at blive frisk igen Knus

Anmeld

16. november 2010

<3

Puha! Det var godt nok dramatisk! Jamen så må du ligge på sofaen og lave ingenting! Det er svært men man kan godt Måske en til en anden gang (forhåbentlig ikke!!!) at du giver dit mobilnr og måske din mors også til nogen du stoler på i din omgangskreds og måske herinde også så de kan ringe hver 1/2 time og checke dig? Bare en ide.

Og ja tror også de der panodiler er værre end man først tror...

Men er bare glad for at du har det godt nu og at alt stadig er godt!

Anmeld

16. november 2010

KarinaBF

Puha en omgang du har været igennem !

men godt du har det godt nu men lyt nu til lægerne og slap af ! det vigtigste er nu at passe på dig selv og baby

et stort til dig !

Anmeld

16. november 2010

lulleh

Nina Sophia skriver:

hej tøser, håber i kan give mig svar på nogle af mine spørgsmål:

jeg har hele formiddagen haft meget flimren for øjenene, haftt slem og dunkende hovedpine i 5 dage nu, det var for en 1½ times tiden siden hvor min hovedpine blev meget voldsom, mine ben begynfdte at sove og stikke voldsomt, det gør mine hænde også og nu gør min tunge det også.. jeg er meget dårlig og er alene hjemme, meget fraværende i hovedet.

bre at skrive dette her er meget svært for kan næsten ikke trykke på tasterne..

pleas hjælp

hvadd skal jeg gøre? 112 ??

du skal ringe til lægen. og hvis h*n mener du skal på sygehuset ringe de efter en amublance. skriver det, fordi jeg har prøvet det før..

Anmeld

16. november 2010

Ryberg

Nina Sophia skriver:

jah det er forfærdeligt.. blev så frygtelig bange for baby, græd og græd og græd...  

heldigvis har den det godt den lille fis derinde

Jah da jeg faldt fik jeg en kæmpe bule i baghovedet.. 

og jeg har stadig migræne.. men sygehuset ville ikke give mig panodil overhovedet, heller ikke andet der ku hjælpe min hovedpine af vejen..  pga de nye undersøgelser med drengebørn..

jeg må åbentbart bare lide det igennem....

og jeg ligger på sofaen og stener fjernsyn <3 <3 <3 <3

Hvor er det dejligt at høre fra dig og at du har det ok.... tænkte godt nok meget på dig igår og her til morgen... puha..

og så er der dømt afslapning....

Anmeld

16. november 2010

piadas

Puha, hvor er det godt at høre, at dig og baby er ok! Men sikke da en forskrækkelse. Nu må du virkelig passe godt på dig selv og slappe af, som lægerne siger.

fingre for at det ikke sker igen.

Anmeld

16. november 2010

NessaXenia

tak allesammen

jah der er dømt dynehygge inde i dobbelsengen hele dagen med film hele dagen og en masse små lure, og computeren på skødet..

høre meget efter hvad lægerne siger, har bare intet overskud.. specielt ikke til at jeg skal op til lægen imorgen.. zzzzzz..

Anmeld

16. november 2010

hyskystar

Pyha sikke en omgang håber du får det bedre hurtigt, for lyder da ikke særlig behageligt

Med henhold til hovedpinen/migræne du har haft så længe vil det måske være godt for dig at komme til en massør eller fysioterapeut der kan give dig massage.. du kan have nogen spændninger i nakken der gøre at det bliver ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.