Min søn var 2½ år før han sov på eget værelse
ej forklaring følger.
Da vi boede sammen med hans far, boede vi kun i en lille 2-værelses lejlighed, så vi havde ikke ekstra værelse. Hans far og jeg gik så fra hinanden da Mark var knapt 2 år, og jeg boede så hos min mor sammen med Mark indtil han var 2½ år. Der havde vi også kun 1 værelse. Men da jeg så fik min egen 3-værelses lejlighed, så sov han også på sit eget værelse uden moar
Det gik faktisk let og smertefrit, ingen skrig og skrål og han lagde sig pænt til at sove. Han affandt sig med det, med det samme.
Så jeg vil ikke sige at det er sværre at få dem til at sove på eget værelse, jo ældre de bliver. Jeg havde det nemt nok med det, selvom jeg ventede så længe.
Jeg synes du skal gøre, som du selv føler bedst. Hvis du ikke har det godt med det endnu, så vent....det tager barnet altså ikke skade af.....fortæl lige resten af familien det 
Min søn er 10 år og engang imellem i weekenderne vil han gerne sove inde ved mig, fordi der er så trygt som han siger. Hvsi det at sove hos far og mor giver tryghed, hvorfor så ikke lade dem få den tryghed? Der skal nok komme et tidspunkt hvor de ikke har brug for den i samme grad længere. Har næppe hørt om 15-16 årige, der vil sove inde ved forældrene 
Anmeld