Vil gerne høre jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

lisesp83

linselouise skriver:

Lauritz er snart 1 år (5 dec) og han sover stadig i vores soveværelse. Han har så aldrig sovet igennem, og vågner stadig 4-5 gange hver nat. Nu er han begyndt at ville sove i vores seng, så det får han lov til. Gider ikke maset med at rende frem og tilbage fra vores værelse til stuen når han vågner så mange gange om natten.

Følg det du selv synes er det rigtige, og luk ørerne for hvad andre synes!

Puha 4-5 gange om natten, forståeligt at du ikke orker andet, end at lade ham være hos jer. Sådan havde jeg det også, da Julie vågnede meget om natten, så tog jeg hende over til mig, og så sov hun gerne videre. Jeg var glad for de ekstra timer det lige gav. For søvn betyder meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

L.J.L

lisesp83 skriver:

Puha 4-5 gange om natten, forståeligt at du ikke orker andet, end at lade ham være hos jer. Sådan havde jeg det også, da Julie vågnede meget om natten, så tog jeg hende over til mig, og så sov hun gerne videre. Jeg var glad for de ekstra timer det lige gav. For søvn betyder meget.

Uden søvn bliver man sindsyg. Vi er på grænsen herhjemme. Men vi har opgivet at få ham til at sove nu, vi har prøvet alt, og vi må nok bare indse at der intet er at gøre

Held og lykke med projektet

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Min søn var 2½ år før han sov på eget værelse   ej forklaring følger.

Da vi boede sammen med hans far, boede vi kun i en lille 2-værelses lejlighed, så vi havde ikke ekstra værelse. Hans far og jeg gik så fra hinanden da Mark var knapt 2 år, og jeg boede så hos min mor sammen med Mark indtil han var 2½ år. Der havde vi også kun 1 værelse. Men da jeg så fik min egen 3-værelses lejlighed, så sov han også på sit eget værelse uden moar  Det gik faktisk let og smertefrit, ingen skrig og skrål og han lagde sig pænt til at sove. Han affandt sig med det, med det samme.

Så jeg vil ikke sige at det er sværre at få dem til at sove på eget værelse, jo ældre de bliver. Jeg havde det nemt nok med det, selvom jeg ventede så længe.

Jeg synes du skal gøre, som du selv føler bedst. Hvis du ikke har det godt med det endnu, så vent....det tager barnet altså ikke skade af.....fortæl lige resten af familien det

Min søn er 10 år og engang imellem i weekenderne vil han gerne sove inde ved mig, fordi der er så trygt som han siger. Hvsi det at sove hos far og mor giver tryghed, hvorfor så ikke lade dem få den tryghed? Der skal nok komme et tidspunkt hvor de ikke har brug for den i samme grad længere. Har næppe hørt om 15-16 årige, der vil sove inde ved forældrene

Anmeld

13. november 2010

Cris

lisesp83 skriver:

Vores datter på snart 7 mdr, sover stadig ved siden af mig i hendes tremmeseng. Hun har et dejligt værelse, som ligger i forbindelse med vores soveværelse, dvs døren går fra vores værelse til hendes.

Jeg føler et vis pres for tiden, kæresten (far) samt alle i vores omgivelser, syns at vores lille Julie skal ind på sit eget værelse og sove. .. Men det er jeg slet slet ikke klar til ..

Og når jeg siger jeg ikke er klar, siger alle, at det blir svært jo ældre hun bliver, mht at hun skal sove selv.

Er det mig der er forkert på den? Skal jeg "overgive" mig?

fra Lise, som elsker at hendes datter sover ved siden af.

Vi har haft vores den store 18 måneder i sengen (han blev altid puttet i sin seng og så senere flyttede vi ham i vores seng, så han kunne genkende sin seng) Det gjord det hele meget nemmere. Jeg synes, at du skal gøre, hvad de har lyst til og behov. Du skal nok mærke i din mave og i dit hjerte, at det er slut og så kan man arbejde på det.

Cris (som har to tremmesenge i soveværelse, for vi kun  har 1 soveværelse. Og det nyyyyyder vi bare alle 4!)

Anmeld

13. november 2010

quar20

lisesp83 skriver:

Tusind tak for dit svar. Godt at høre jeg ikke er pyller.

Vi har nu besluttet, at vi prøver fra næste uge, det med at sove på eget værelse. Vores dør går lige ind til hende, så jeg er ikke bange for jeg ikke hører hende.

Pyller... NARHEJ hvis der er nogen der er pyller er det sku nok mig

Anmeld

13. november 2010

sarahb

lisesp83 skriver:

Hvor skønt.

Jamen jeg sover heller ikke så godt om natten, vågner bare hun bevæger sig. Så måske kan det være det er tid til, hendes eget værelse. Jeg tror bare jeg har svært ved at give slip.

du kommer til at elske det, når du kan sove ordenligt og det er så dejligt at få alene tid med manden.. Jeg synes slet ikke det var svært når jeg tænkte på det gavner mig og ham..

Anmeld

13. november 2010

SaNiNa

Jeg syntes helt bestem at du skal følge dit hjerte.

Nicklas er 17 måneder (idag) og er først kommer ind på sit eget værelse i mandages og det har faktisk ikke været så svært.

Jeg har dog også være på natarbejde det meste af ugen så har jo ikke undværet ham på den måde.

Anmeld

13. november 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Hvis du er mest tryg ved at hun sover inde hos jer, jammen så er det da der hun skal være.

Der er heller ikke nået mere hyggeligt end at kunne høre sit barns vejrtrækning når det sover

Anmeld

13. november 2010

lisesp83

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.