Tulle28 skriver:
Det lyder ligesom hos os:-) Min datter ligger i også lige ved siden af mig (vi har en Babybay seng) og kommer som regel over og sover hos mig ifm at hun bliver ammet om natten. Jeg har det godt med det og hun har det godt med det og at vi gør det på denne måde gør at hele familien får mest mulig søvn.
Vi har lige været igennem en lang periode med mange opvågninger, og skulle jeg have rendt ind på hendes værelse hver gang for at give sutten, trøste, amme... Så var jeg godt nok blevet en træt og nedslidt kvinde!
Især min mor og svigermor har enormt travlt med at hun skal ind og sove på sit eget værelse, men jeg har valgt at lukke ørerne og smile når de begynder. De har også meget travlt med at min datter skal spise mere fast føde og at jeg skal amme mindre. "Nu skal hun jo snart i institution" (det skal hun når hun er ca. 1 år - hun er 7½ mdr. nu).
Så min pointe er: Gør det, som virker for dig og din datter og ikke for alle mulige andre. Så længe I ikke generer din kæreste, synes jeg ikke han skal bestemme, hvor din datter skal sove (ihvertfald ikke så længe du har "nattevagten"). Min kæreste glæder sig da også til vi får soveværelset for os selv igen, men lige nu er det altså vores barn der har 1. prioritet. Sådan er det bare.
Knus Tulle
Nøj hvor var det rart at læse dit indlæg. Vi er fuldstændig i samme situation her. 
Jeg tager hende nemlig også over til mig, når hun vågner kl 4 om morgenen. Hun får ikke mad, for det er ikke derfor hun vågner. Når hun så kommer over i min seng, tager hun gladeligt 3 timer mere.
.
Og her er fast føde heller ikke en del af hverdagen endnu. Den står på flaske og grød. Kartoffelmos osv gider hun ikke. Hun kaster op af det, eller laver de der opkastnings tegn. Så jeg har besluttet, at jeg venter til jeg syntes hun er klar. Så må folk tænke hvad de vil. 
Hun bliver 7 mdr her den 22 nov. Mon ikke det hele nok skal komme hen af vejen. Alle udvikler sig jo forskelligt.
Jeg blir bare ked, når folk fra ens omgivelser blander sig. Det er ok de kommer med evt råd, det er mere måden de siger det på. Men jeg skal nok selv bestemme om min datter er klar.
For jeg regner bestemt ikke med, at hun som 16 årig sover hos mig. Haha