Jeg er død træt af, at diskutere med folk der bruger det "argument". Når man henvender sig til en veninde, en ven, en kæreste, sin mor, far, søster, hvem end det måtte være, med et problem der omhandler den person, så irritere det mig grænseløst, at de forsøger at slippe udenom med sætningen; "hvad så med dig selv?". Det er muligt, at vedkommende har et problem med mig, og det har jeg intet problem med at snakke om, men tag dog for helvede ansvar for dine egne handlinger først, inden du begynder at kaste dig over mig-vi kan tale om mig bagefter, lige nu handler det om dig. Det er så irriterende, og ikke mindst frustrerende, når én man faktisk holder af, og derfor gerne vil snakke om problemet med, forsøger at bruge angreb som forsvar.
Hvordan reagere I, når nogen siger dét til jer?? Jeg ved godt hvorfor nogen siger sådan, jeg ved bare ikke altid hvordan jeg kommer tilbage til det samtalen egentlig handler om. Jeg har forsøgt, tro mig, men så kommer sætningen bare igen -"hva' med dig selv"... Suk... 
Anmeld