Øhh er det meget normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Valle81

quar20 skriver:

Så sidder man her midt om natten og smerterne i lænden er væk.. Der kommer stadig en masse slim og blod, og har ringet til fg egentlig bare for at høre om det er helt normalt at der kommer så meget slim og blod efter sådan en undersøgelse..!! HMM det var det så, og vi måtte jo se om der kom veer..!!

Men nu er smerterne gået i sig selv IGEN...!!

Men en hindeløsning kan man ikke kun lave det med den der "hækkenål" ligende ting?

Nej hindeløsning er med hænderne og en masse roderi dernede, det medhækkelnålen er når de tager vandet:09

Har begge gange fået taget vandet og med Anton løsnet hinder:0)

Håber der er gang i noget:0)

held og lykke

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

Så sidder man her midt om natten og smerterne i lænden er væk.. Der kommer stadig en masse slim og blod, og har ringet til fg egentlig bare for at høre om det er helt normalt at der kommer så meget slim og blod efter sådan en undersøgelse..!! HMM det var det så, og vi måtte jo se om der kom veer..!!

Men nu er smerterne gået i sig selv IGEN...!!

Men en hindeløsning kan man ikke kun lave det med den der "hækkenål" ligende ting?

ØV Havde håbet på en helt anden opdatering men mon ikk der går gang i noget senere

Anmeld

12. november 2010

Kamilla-m

altså med mathilde var jeg inde på fødegangen om onsdagen fordi jeg havde SÅ ondt, og de undersøgte mig og jeg var kun 1cm åben, da vi så går ud skal jeg lige på toilettet hvor jeg også kan se der er kommet blod ud, går op og spørger dem og de siger at det er fordi de lige har 'rodet' der oppe, men at det er gode tegn. så jeg tager hjem og på vejen hjem tager veerne til.

- jeg kommer ind igen næste morgen og der er jeg kun 2 cm åben, hvor de beslutter sig at tage vandet, så jeg går lige neden under for at spise morgenmad, men fik intet spist fordi veerne tog så meget til, så kun vi op igen, og det hun undersøgte mig åbnede jeg mig til seks cm og tog vandet og så gik der tre kvarter så havde jeg født, så mon ikke også det er på vej ved dig.

- håber dit går lige så hurtigt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.