Øhh er det meget normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

quar20

Prisana skriver:

Jeg tror altså at lægen har sat noget i gang dernede, det skete også for mig da jeg var derinde forrige gang og blødte sammen med noget slim da jeg kom hjem og plukveerne tog til.. Så det kan være du selv kan komme i gang med at føde selv her i weekenden.. Jeg vil tro at du er et par cm åben..

Håber virkelig du selv kommer i gang her i løbet af weekenden.. ellers så  for dig her på tirsdag.. Sender lige noget vestøv til dig fra mig.

Hvor er du sød mange mange tak ja håber også der selv vil ske noget, og at det ikke blir ved med at snyde..!!

Amen må indrømme jeg troede faktisk han rev mit bækken ud - for dælen det gjorde nuller naller..!!!

Må sove med en af Tinos bleer i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Rockertand

Jeps - blev undersøgt ca. kl. 14.00 uden tegn til noget som helst, men der blev alligevel sat gang i noget og fødte tidligt næste morgen.

Det er sikkert din slimprop sammen med tegnblødning, du har set.

Anmeld

11. november 2010

Low

Den undersøgelse jeg fik før jeg blev sat igang der blødte jeg også og slimede også. Men der fik jeg kun plukveer. Det var en hindeløsning de gav mig.

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Det lyder altså lidt som tegnblødning - Det er Fuldstændig som jeg havde med julie da jeg ringede til FG hvor de bad mig komme ind så mon ikk det er det ?
for det er nu

Ihhh altså tør næsten ikke håbe længere...! Det kunne da være skide dejligt hvis kroppen lige selv sørgede for at det gik igang

Anmeld

11. november 2010

quar20

Low skriver:

Den undersøgelse jeg fik før jeg blev sat igang der blødte jeg også og slimede også. Men der fik jeg kun plukveer. Det var en hindeløsning de gav mig.

Nå for søren..!! Jamen øhh.. ja

Anmeld

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

Ihhh altså tør næsten ikke håbe længere...! Det kunne da være skide dejligt hvis kroppen lige selv sørgede for at det gik igang

Krydser Fingerene igen og Puster en masse vestøv af sted til dig
men sys stadig du li skal snakke med FG det kunne jo være de gerne vil kigge på dig

Anmeld

11. november 2010

quar20

MarianneSonne skriver:

weeee....du er da ved at gå i fødsel

At du er så åben som en femkrone må da også betyde et par cm.

Jamen han viste det med sine finger og siger så : Tjaaa du er da åbnet dig som en femkrone - og det ville undre mig hvis du fik lov at gå HELT til tirsdag UDEN at kroppen selv gik igang..

men tør næsten ikke tro for meget på det - det har snydt en 5 gange nu

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Krydser Fingerene igen og Puster en masse vestøv af sted til dig
men sys stadig du li skal snakke med FG det kunne jo være de gerne vil kigge på dig

Hmm ja kan ihvertfald mærke det niver lidt dernede..!!

Anmeld

11. november 2010

quar20

Rockertand skriver:

Jeps - blev undersøgt ca. kl. 14.00 uden tegn til noget som helst, men der blev alligevel sat gang i noget og fødte tidligt næste morgen.

Det er sikkert din slimprop sammen med tegnblødning, du har set.

Jamen har været sikker på at min slimprop har gået over flere dage, men nu er det altså 14 dage siden det startede og har haft slim siden.. Men så idag så kom der blod med, altså meget slim og blod..!

Anmeld

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

Hmm ja kan ihvertfald mærke det niver lidt dernede..!!

Spændende Håber det er nu !! husk opdatering hvis du får rigtige veer ikk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.