Øhh er det meget normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.217 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. november 2010

quar20

Hej piger. Som nogle af jer ved har jeg været på sygehuset idag og fik lov til at blive sat igang på tirsdag...

Lægen sku undersøge mig dernede, og fortalt at jeg var meget moden og var åbnet på størrelse med en femkrone.. hvad betyder det?

Nå men har haft SÅ ondt siden han undersøgte mig..!! Det gjorde bare SÅ ondt, og det har det gjort siden..!! Har haft mange plukveer, men det er gået lidt i sig selv nu her efter 1 time på sofaen..!!

Så går jeg på toilettet og idet jeg hiver trussen ned for at kunne komme til at tisse, løber der bare slim og blod ud, og ned af mine ben.. Er det normalt?!..

Altså kan jo læse mig frem til at der godt kan komme lidt blødninger, men det her var sku meget, og syntes det var i klatter sammen med slimet..?

Håber at høre fra jer..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Mi

Tror du ikke at lægen måske har sat noget igang, med sit roden rundt deroppe. Da jeg ventede tvillinger, ville de ikke undersøge mig for meget igennem graviditeten, da de var bange for at sætte fødslen igang.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. november 2010

Low

Det skete der også ved mig. Jeg fik også lidt veer min de gik i sig selv efter noget. men masser af gennemsigtig slim og lidt blod var der i 3 dage før jeg fødte . Det gjorde også lidt ondt her da de undersøgte mig og lagde piller op

Anmeld

11. november 2010

quar20

MarianneSonne skriver:

Tror du ikke at lægen måske har sat noget igang, med sit roden rundt deroppe. Da jeg ventede tvillinger, ville de ikke undersøge mig for meget igennem graviditeten, da de var bange for at sætte fødslen igang.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jamen det kan da godt være Med Tino oplevede jeg aldrig at bløde efter en undersøgelse og have det der slim så længe..!! Så er lidt på bar bund lige der..!!

Kan bare mærke det hele arbejder igen

Anmeld

11. november 2010

Papaya

Jeg tror altså at lægen har sat noget i gang dernede, det skete også for mig da jeg var derinde forrige gang og blødte sammen med noget slim da jeg kom hjem og plukveerne tog til.. Så det kan være du selv kan komme i gang med at føde selv her i weekenden.. Jeg vil tro at du er et par cm åben..

Håber virkelig du selv kommer i gang her i løbet af weekenden.. ellers så  for dig her på tirsdag.. Sender lige noget vestøv til dig fra mig.

Anmeld

11. november 2010

Low

Den undersøgelse jeg fik før jeg blev sat igang der blødte jeg også og slimede også. Men der fik jeg kun plukveer. Det var en hindeløsning de gav mig.

Anmeld

11. november 2010

quar20

Low skriver:

Det skete der også ved mig. Jeg fik også lidt veer min de gik i sig selv efter noget. men masser af gennemsigtig slim og lidt blod var der i 3 dage før jeg fødte . Det gjorde også lidt ondt her da de undersøgte mig og lagde piller op

Hmm okay så er det altså ikke unormalt det var sku godt ..!!

Lad os håbe mine plukveer/veer ikke går i sig selv - det magter jeg altså ikke endnu engang.. Nu har jeg været klar parat ud af døren og så snart jeg siger - skaaaaaat nu skal vi afsted de er reglmæssige, så stopper de..!! MØG..

Men ellers har vi jo igangsættelses dagen på tirsdag.

Anmeld

11. november 2010

Low

Den undersøgelse jeg fik før jeg blev sat igang der blødte jeg også og slimede også. Men der fik jeg kun plukveer. Det var en hindeløsning de gav mig.

Anmeld

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

Hej piger. Som nogle af jer ved har jeg været på sygehuset idag og fik lov til at blive sat igang på tirsdag...

Lægen sku undersøge mig dernede, og fortalt at jeg var meget moden og var åbnet på størrelse med en femkrone.. hvad betyder det?

Nå men har haft SÅ ondt siden han undersøgte mig..!! Det gjorde bare SÅ ondt, og det har det gjort siden..!! Har haft mange plukveer, men det er gået lidt i sig selv nu her efter 1 time på sofaen..!!

Så går jeg på toilettet og idet jeg hiver trussen ned for at kunne komme til at tisse, løber der bare slim og blod ud, og ned af mine ben.. Er det normalt?!..

Altså kan jo læse mig frem til at der godt kan komme lidt blødninger, men det her var sku meget, og syntes det var i klatter sammen med slimet..?

Håber at høre fra jer..

Knus

Det lyder altså lidt som tegnblødning - Det er Fuldstændig som jeg havde med julie da jeg ringede til FG hvor de bad mig komme ind så mon ikk det er det ?
for det er nu

Anmeld

11. november 2010

Mi

quar20 skriver:

Jamen det kan da godt være Med Tino oplevede jeg aldrig at bløde efter en undersøgelse og have det der slim så længe..!! Så er lidt på bar bund lige der..!!

Kan bare mærke det hele arbejder igen

weeee....du er da ved at gå i fødsel

At du er så åben som en femkrone må da også betyde et par cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.