Øhh er det meget normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Spændende Håber det er nu !! husk opdatering hvis du får rigtige veer ikk ?

BARE rolig baby.dk er på listen over HVEM der skal ha besked når der sker noget

Og manden har fået skrevet koden ned osv Han har fået tjansen HVIS nu jeg ikke lige kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

LRJ

quar20 skriver:

BARE rolig baby.dk er på listen over HVEM der skal ha besked når der sker noget

Og manden har fået skrevet koden ned osv Han har fået tjansen HVIS nu jeg ikke lige kan

Godt !
Glæder mig til og se om der er sket noget imorgen

Anmeld

11. november 2010

quar20

Lone H. skriver:

Godt !
Glæder mig til og se om der er sket noget imorgen

Ja nu må vi se... Jeg vil ihvertfald lægge mig ind og spørger manden sødt om lige at masserer min lænd.. AVS

Anmeld

11. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg har også hørt de kan sætte det igang ved at rode deroppe :-)

Hvis ikke der sker noget, så krydser jeg fingre for alt går godt på tirsdag  bliver spændende.....

Anmeld

11. november 2010

SussieThyssen

quar20 skriver:

Hmm okay så er det altså ikke unormalt det var sku godt ..!!

Lad os håbe mine plukveer/veer ikke går i sig selv - det magter jeg altså ikke endnu engang.. Nu har jeg været klar parat ud af døren og så snart jeg siger - skaaaaaat nu skal vi afsted de er reglmæssige, så stopper de..!! MØG..

Men ellers har vi jo igangsættelses dagen på tirsdag.

Spekulerer på om ikke han uden du var klar over det har lavet en hindeløsning på dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. november 2010

mariamiss6

quar20 skriver:

Jamen det kan da godt være Med Tino oplevede jeg aldrig at bløde efter en undersøgelse og have det der slim så længe..!! Så er lidt på bar bund lige der..!!

Kan bare mærke det hele arbejder igen

Heheheheh det lyder som om han ved et "uheld" har givet dig en hindeløsning :D

Det slim er jo nok slimproppen, og blandet godt sammen med tegnblødning vil jeg tro det ender ud som du lige forklarede det i din trådstart

Anmeld

11. november 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

Spekulerer på om ikke han uden du var klar over det har lavet en hindeløsning på dig

Kærligst
Sussie

Det var vi ellers godt nok enige om

Anmeld

11. november 2010

mariamiss6

quar20 skriver:

Ihhh altså tør næsten ikke håbe længere...! Det kunne da være skide dejligt hvis kroppen lige selv sørgede for at det gik igang

Hey en 5-krone åben, så er du jo flere cm åben det er sgu da ret sejt hva'

Når du når 4 cm er du i aktiv fødsel (hvis altså du har veer hehe) så mål da lige en femmer i diameter :D

Anmeld

12. november 2010

quar20

Så sidder man her midt om natten og smerterne i lænden er væk.. Der kommer stadig en masse slim og blod, og har ringet til fg egentlig bare for at høre om det er helt normalt at der kommer så meget slim og blod efter sådan en undersøgelse..!! HMM det var det så, og vi måtte jo se om der kom veer..!!

Men nu er smerterne gået i sig selv IGEN...!!

Men en hindeløsning kan man ikke kun lave det med den der "hækkenål" ligende ting?

Anmeld

12. november 2010

Diana...

quar20 skriver:

Så sidder man her midt om natten og smerterne i lænden er væk.. Der kommer stadig en masse slim og blod, og har ringet til fg egentlig bare for at høre om det er helt normalt at der kommer så meget slim og blod efter sådan en undersøgelse..!! HMM det var det så, og vi måtte jo se om der kom veer..!!

Men nu er smerterne gået i sig selv IGEN...!!

Men en hindeløsning kan man ikke kun lave det med den der "hækkenål" ligende ting?

Øv at det er gået i sig selv igen :( Nej en hindeløsning gør man med fingerne. Det gik også i sig selv med mig første gang om natten men jeg fødte kl18.24 dagen efter så jeg fik bare lige lov til at sove min sidste nat.. 

Held og lykke med det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.