Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MarianneSonne skriver: Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er stregen kommet efter de tre minutter der må gå, og så kan den sagtens blive falsk positiv.
Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er stregen kommet efter de tre minutter der må gå, og så kan den sagtens blive falsk positiv.
der stod 10 min. på min test
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tror måske også du har haft en bio i sidste måned uden at vide det.. og derfor kan den stadig vise positiv.. men krydser for dig
Maja84 skriver: hvis du kun er 2+0 så kan det ikke passe, da du så knap har ÆL, det svarer jo til at din mens begyndte for 2 uger siden
hvis du kun er 2+0 så kan det ikke passe, da du så knap har ÆL, det svarer jo til at din mens begyndte for 2 uger siden
ja jeg synes også det er underligt.. ! ):
betiinsen skriver: tror måske også du har haft en bio i sidste måned uden at vide det.. og derfor kan den stadig vise positiv.. men krydser for dig
tja.. men kunne slet ikke teste inden min forventede mens da.. har først kunne siden igår ..
susser83 skriver: Inden jeg fik børn havde jeg altid ægløsning på 10-11 dagen. Knus Sus
Inden jeg fik børn havde jeg altid ægløsning på 10-11 dagen.
Knus Sus
okey ja der ser man bare
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128