underligt hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Louisiana

Jeg kan måske ane en streg... Og jeg tænkte lige, at det nu var 14 dage siden din ægløsning, fik vist ikke læst din tråd ordenligt, sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

densmukkeline

Louisiana28 skriver:

Jeg kan måske ane en streg... Og jeg tænkte lige, at det nu var 14 dage siden din ægløsning, fik vist ikke læst din tråd ordenligt, sorry

bare iorden.. men er kun i uge 2+0 hvor de fleste får ægløsning. men jeg har så fået en meget svag positiv på mine.. og det blev jeg ret så forvirret af .. hvis ikke at jeg har haft meget tidlig ÆL da det nogle gange kan rykke sig

Anmeld

11. november 2010

Happiness

eg kan godt ane en lille streg. Du skriver du tjekkede efter tiden? Lå den i over 5 min? Så kan du nemlig ik regne med svaret.

Men det lyder da spøjst, hvis det er inden for tiden, hvis du skulle have ÆL nu... Måske du er meget lang tid om at danne hcg, og du fik en falsk mens sidst?

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

MaybeMe skriver:

eg kan godt ane en lille streg. Du skriver du tjekkede efter tiden? Lå den i over 5 min? Så kan du nemlig ik regne med svaret.

Men det lyder da spøjst, hvis det er inden for tiden, hvis du skulle have ÆL nu... Måske du er meget lang tid om at danne hcg, og du fik en falsk mens sidst?

min mens var meget smertefuld sidst! og det plejer bare ikke være noget jeg døjer med!! den var så smertefuld at jeg ikke kunne bevæge mig ): men det lignede en alm. menstruation dagen efter! jeg har fulgt brugsvejledningen. Så har ikke overtrådt noget .. men jeg undrede mig bare voldsom meget over den lille streg. min mens kom på 27 dagen sidst og normalt ligger den på 28.. ved ikke om det spiller nogle rolle ..

Anmeld

11. november 2010

tinasmor

Du er ikke i behandling vel? ÆL spørjten kan give en falsk positiv.

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

tinasmor skriver:

Du er ikke i behandling vel? ÆL spørjten kan give en falsk positiv.

nej det er jeg ikke.. har ikke problemer med at blive gravid da jeg har været..

Anmeld

11. november 2010

Happiness

vmullepiigen skriver:

min mens var meget smertefuld sidst! og det plejer bare ikke være noget jeg døjer med!! den var så smertefuld at jeg ikke kunne bevæge mig ): men det lignede en alm. menstruation dagen efter! jeg har fulgt brugsvejledningen. Så har ikke overtrådt noget .. men jeg undrede mig bare voldsom meget over den lille streg. min mens kom på 27 dagen sidst og normalt ligger den på 28.. ved ikke om det spiller nogle rolle ..

Aner det ikke. Men det er bare meget underligt... Mon du kan ringe til lægen og forklare det, og så få taget en blodprøve? Ellers køb en clear blue digital... Der skriver den jo svaret. Så er man sikker

Den prøvede jeg da jeg skulle være sikker på at den nu var der

Hilsen hende, der stadig ikke helt kan fatte det...

Anmeld

11. november 2010

tinasmor

vmullepiigen skriver:

nej det er jeg ikke.. har ikke problemer med at blive gravid da jeg har været..

Nej, så ved jeg ikke hvad det kan være. Måske som du selv siger, at hvis du har haft uregelmæssig mens, at du har fået æl meget tidligere end du troede.

Du må give en opdate når du har snakket med lægen eller du får taget nogle flere test.

Hvis du gerne vil være gravid, så tillykke

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

tinasmor skriver:

Nej, så ved jeg ikke hvad det kan være. Måske som du selv siger, at hvis du har haft uregelmæssig mens, at du har fået æl meget tidligere end du troede.

Du må give en opdate når du har snakket med lægen eller du får taget nogle flere test.

Hvis du gerne vil være gravid, så tillykke

hihi.. ;* kunne ikke være så tosset med en positiv test :* tja.. tækte nemlig lidt på om det skyldes min ÆL havde rykket sig .. men jeg tester selvfølgelig videre og ser om der sker noget ændring.. og skal da nok opdater herinde..

Anmeld

11. november 2010

Happiness

Fik lige læst det igen. Kan også være du havde en biokemisk abort sidst. Det kan være at det var derfor du havde smerter.

Men mon ik lægen kan hitte ud af det med blodprøver? Så kan h*n se om hcg niveuet stiger eller falder...

Men håber for dig at din æl bare har rykket sig ´Og at du tester fiiiint positiv om nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.