underligt hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

densmukkeline

MaybeMe skriver:

Fik lige læst det igen. Kan også være du havde en biokemisk abort sidst. Det kan være at det var derfor du havde smerter.

Men mon ik lægen kan hitte ud af det med blodprøver? Så kan h*n se om hcg niveuet stiger eller falder...

ja det kunne det måske også være.. men jeg tester om nogle dage igen, og er stregerne der så tager jeg lige fat på lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

densmukkeline

MaybeMe skriver:

Aner det ikke. Men det er bare meget underligt... Mon du kan ringe til lægen og forklare det, og så få taget en blodprøve? Ellers køb en clear blue digital... Der skriver den jo svaret. Så er man sikker

Den prøvede jeg da jeg skulle være sikker på at den nu var der

Hilsen hende, der stadig ikke helt kan fatte det...

hehe .. jamen den havde jeg skam også også i tankerne   men skal jeg så ikke være længere henne før den evt. er sikker nok? eller hvor følsom er den?

Anmeld

11. november 2010

Happiness

vmullepiigen skriver:

hehe .. jamen den havde jeg skam også også i tankerne   men skal jeg så ikke være længere henne før den evt. er sikker nok? eller hvor følsom er den?

Kan faktisk ikke huske det.... Tror min var positiv 1-2 dage før testdag

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

MaybeMe skriver:

Kan faktisk ikke huske det.... Tror min var positiv 1-2 dage før testdag

næh hvor fint.. (: tillykke !! jamen så tror jeg da lige jeg bestiler sådan en fin test

Anmeld

11. november 2010

Happiness

vmullepiigen skriver:

næh hvor fint.. (: tillykke !! jamen så tror jeg da lige jeg bestiler sådan en fin test

Jo tak. Det er jo dejligt

Ja køb sådan en. Du kan altid vente med at tage den til om et par dage

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

MaybeMe skriver:

Jo tak. Det er jo dejligt

Ja køb sådan en. Du kan altid vente med at tage den til om et par dage

hehe præcis.. (: så står det jo blot med ord

Anmeld

11. november 2010

Kløver

vmullepiigen skriver:

jeg er i uge 2+0  i morgen! er det normalt jeg allerede kan teste meget svagt?! testen er blevet aflæst efter tiden!  kan jeg ha haft tidlig ægløsning og allerede danne en smule HCG? nogle der har prøvet ? min cyklus er ikke helt regelmæssig, betyder det ikk også at ÆL ikke er regelmæssig?

hvis du kun er 2+0 så kan det ikke passe, da du så knap har ÆL, det svarer jo til at din mens begyndte for 2 uger siden

Anmeld

11. november 2010

Ann.

Jeg kan ikke få det til at passe nogen steder 

Så jeg tror umiddelbart at det er en skyggestreg, for teste positiv kan du da ikke hvis du kun er 2+0 

Så jeg tror ikke, at den er positiv. Test den dag du regner med at skulle have mens!

Anmeld

11. november 2010

susser83

vmullepiigen skriver:

men havde også hørt et sted at nogle får tidliger ÆL alt op efter  ens cyklus.

Inden jeg fik børn havde jeg altid ægløsning på 10-11 dagen.

Knus Sus

Anmeld

11. november 2010

Mi

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er stregen kommet efter de tre minutter der må gå, og så kan den sagtens blive falsk positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.