underligt hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. november 2010

densmukkeline

jeg er i uge 2+0  i morgen! er det normalt jeg allerede kan teste meget svagt?! testen er blevet aflæst efter tiden!  kan jeg ha haft tidlig ægløsning og allerede danne en smule HCG? nogle der har prøvet ? min cyklus er ikke helt regelmæssig, betyder det ikk også at ÆL ikke er regelmæssig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Louisiana

Tja, det kan du vel nok , det er jo vidt forskelligt hvor hurtigt man danner hcg. Har du ikke et billede?

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

Louisiana28 skriver:

Tja, det kan du vel nok , det er jo vidt forskelligt hvor hurtigt man danner hcg. Har du ikke et billede?

synes bare det meget tidligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2010

Tulle22

vmullepiigen skriver:

jeg er i uge 2+0  i morgen! er det normalt jeg allerede kan teste meget svagt?! testen er blevet aflæst efter tiden!  kan jeg ha haft tidlig ægløsning og allerede danne en smule HCG? nogle der har prøvet ? min cyklus er ikke helt regelmæssig, betyder det ikk også at ÆL ikke er regelmæssig?

Hvis du er  2+0 i morgen betyder det jo du har ægløsning i morgen. 

Så et eller andet sted har du regnet forkert

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

Tulle22 skriver:

Hvis du er  2+0 i morgen betyder det jo du har ægløsning i morgen. 

Så et eller andet sted har du regnet forkert

lig præcis .. sad også og blev meget forvirret :s  men forstår ikke en dyt så.. ): den er svaaag positiv ? men ÆL er jo i morgen som man siger !

Anmeld

11. november 2010

Tulle22

vmullepiigen skriver:

lig præcis .. sad også og blev meget forvirret :s  men forstår ikke en dyt så.. ): den er svaaag positiv ? men ÆL er jo i morgen som man siger !

Men tror hvis jeg var dig, at jeg ville bruge ægløsningstest, nu da du skriver du har uregelmæssig mens. Og selvom man har regelmæssig mens kan man ikk regne med ægløsning ligger på samme tid hver månede.

Umiddelbart ligner det en skyggestreg  Prøv at omvend farverne på billedet, så det ligner et negativ. Så kan du se om der er farve i stregen

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

Tulle22 skriver:

Men tror hvis jeg var dig, at jeg ville bruge ægløsningstest, nu da du skriver du har uregelmæssig mens. Og selvom man har regelmæssig mens kan man ikk regne med ægløsning ligger på samme tid hver månede.

Umiddelbart ligner det en skyggestreg  Prøv at omvend farverne på billedet, så det ligner et negativ. Så kan du se om der er farve i stregen

hehe ja altså farven er ikke for god.. den er meget svag! men synes bare det var lidt overraskende alligevel. men jeg blir skam ikke ked af at den blir set som negativ for jeg synes også det var lidt underligt.. og ægløsningen finder skam sted i morgen så mit mod er oppe

Anmeld

11. november 2010

Tulle22

vmullepiigen skriver:

hehe ja altså farven er ikke for god.. den er meget svag! men synes bare det var lidt overraskende alligevel. men jeg blir skam ikke ked af at den blir set som negativ for jeg synes også det var lidt underligt.. og ægløsningen finder skam sted i morgen så mit mod er oppe

Jamen så er det jo bare at komme i gang med det frække.

Held og lykke

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

vmullepiigen skriver:

men havde også hørt et sted at nogle får tidliger ÆL alt op efter  ens cyklus.

Anmeld

11. november 2010

densmukkeline

Tulle22 skriver:

Jamen så er det jo bare at komme i gang med det frække.

Held og lykke

lig præcis.. tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.