Er det kun mig det er galt hos? (Telenor bredbånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Minipigen

vi har godt nok ikke haft telenor bredbånd men vi har dog haft deres mobile bredbånd..

og vi var slet ikke tilfreds med det, det virkede slet ikke ude hos os. så vi sendte det tilbage inden der var gået de der 14 dage el. hvor mange dage det nu er...

og nu bliver de ved med at sende regninger til os. og påstår at vi ikke har sendt dem tilbage...

telenor er bare noget L**T

vi ska aldrig have noget med telenor at gøre igen... hverken med mobiler el. noget andet...

de tager røven på en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Mira0911

Minipigen skriver:

vi har godt nok ikke haft telenor bredbånd men vi har dog haft deres mobile bredbånd..

og vi var slet ikke tilfreds med det, det virkede slet ikke ude hos os. så vi sendte det tilbage inden der var gået de der 14 dage el. hvor mange dage det nu er...

og nu bliver de ved med at sende regninger til os. og påstår at vi ikke har sendt dem tilbage...

telenor er bare noget L**T

vi ska aldrig have noget med telenor at gøre igen... hverken med mobiler el. noget andet...

de tager røven på en...

Det var da mega træls... Det har jeg så slet ikke oplevet med dem... 

Synes du skal prøve og se om du kan få fat i den øverste ved Telenor og forklare... Om det hjælper - Det håber jeg så sandelig på det vil... 

Anmeld

11. november 2010

Minipigen

MoarJ skriver:

Det var da mega træls... Det har jeg så slet ikke oplevet med dem... 

Synes du skal prøve og se om du kan få fat i den øverste ved Telenor og forklare... Om det hjælper - Det håber jeg så sandelig på det vil... 

vi har prøvet alt, så nu ignorere vi dem bare...

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Minipigen skriver:

vi har prøvet alt, så nu ignorere vi dem bare...

Ignorere chefen det også fuldstændig?

Anmeld

11. november 2010

Minipigen

MoarJ skriver:

Ignorere chefen det også fuldstændig?

vi har snakket med så mange hos telenor. men de er total ligeglade, så længe de bare kan tjene penge så er de glade...

så der er ikke så meget at gøre...

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Minipigen skriver:

vi har snakket med så mange hos telenor. men de er total ligeglade, så længe de bare kan tjene penge så er de glade...

så der er ikke så meget at gøre...

Hmm... Hvis ikke I har prøvet at snakke med chefen hos telenor, ville det da helt klart være en mulighed... Chefen må man kunne få fat i på en eller anden måde... ;) 

Anmeld

11. november 2010

Minipigen

MoarJ skriver:

Hmm... Hvis ikke I har prøvet at snakke med chefen hos telenor, ville det da helt klart være en mulighed... Chefen må man kunne få fat i på en eller anden måde...  

manden har snakket med chefen og alle mulige andre..

Anmeld

11. november 2010

Fines mor

MoarJ skriver:

Ih kan du måske fortælle herinde om hvad de siger så? 

Jep skal prøve så godt jeg kan ;-)

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rose <3 skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men telenor er ved opgrader deres master til 4G, og mens det står på lukker den nogle ned. Og så går der kiks-kage i det hele.... De forventer det køre stabilit igen pr. 01.01.11

Hils mig der har haft bøvl med skidte de sidste pr. mdr.

ahhaaaaa

Anmeld

15. november 2010

Mira0911

Hmmm.... Har I også mange problemer med at komme på især om aften? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.