Er det kun mig det er galt hos? (Telenor bredbånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Jeg bliver smidt af nettet konstant! Jeg genstarter routeren rigtig tit... Og kan være heldig at komme på måske 15 min af gangen, og så kommer den af igen... Og sådan har den gjort siden igår... 

Er der andre end mig der har samme problemer? 

eeeeeeeeejjjj hvor træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Mira0911

twinboys skriver:

eeeeeeeeejjjj hvor træls

Det er møg træls... Der har ikke været problemer siden i formiddags... 

Anmeld

11. november 2010

Klumpe-dumpe

SoffiLine skriver:

Og betyder det at nettet lukker ned konstant? 

Når vi vil gå på google chrome blir vi smidt af, men kun på den computer der er tilsluttet telenor? Det fandme underligt :s

Forstår jeg det rigtigt... At i bøvler med den computer der er tilsluttet telenor? For ja så er det temmelig sikkert derfor.

Ved mig, var det meget slemt i aftes, altså hvergang jeg åbnende en ny browser, stod computeren helt af. -Og den sidste uges tid, har jeg haft problemer med, at den nærmeste ikke kan trække min msn :(

Anmeld

11. november 2010

SoffiLine

Rose <3 skriver:

Forstår jeg det rigtigt... At i bøvler med den computer der er tilsluttet telenor? For ja så er det temmelig sikkert derfor.

Ved mig, var det meget slemt i aftes, altså hvergang jeg åbnende en ny browser, stod computeren helt af. -Og den sidste uges tid, har jeg haft problemer med, at den nærmeste ikke kan trække min msn

Ja det er kun den computer der er tilsluttet telenor der konstant smider os af nettet & google chrome vil slet ikke åbne??? :s

Det er kun explore der virker i 2 min af gangen så ryger vi af

Anmeld

11. november 2010

Klumpe-dumpe

SoffiLine skriver:

Ja det er kun den computer der er tilsluttet telenor der konstant smider os af nettet & google chrome vil slet ikke åbne??? :s

Det er kun explore der virker i 2 min af gangen så ryger vi af

Det lyder som det sammen jeg bøvler med. Og det var den forklaring jeg fik fra support hos Telenor.

Anmeld

11. november 2010

SoffiLine

Rose <3 skriver:

Det lyder som det sammen jeg bøvler med. Og det var den forklaring jeg fik fra support hos Telenor.

det er bare skide træls

Anmeld

11. november 2010

Rikke Houmøller Thaarup

har de samme problemer.. De er først startet inden for de sidste 14 dage- 3 uger... Pisse irriterende...! Og det samme gælder nettet på min iPhone som også er hos telenor...

Anmeld

11. november 2010

Fines mor

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

har de samme problemer.. De er først startet inden for de sidste 14 dage- 3 uger... Pisse irriterende...! Og det samme gælder nettet på min iPhone som også er hos telenor...

På arbejdet har vi en statsaftale med dem, og vores bruger siger også at det kører sløvt. ;-/ Jeg har møde med dem 6 dec. hvor jeg vil spørge hva der sker!

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Fines mor skriver:

På arbejdet har vi en statsaftale med dem, og vores bruger siger også at det kører sløvt. ;-/ Jeg har møde med dem 6 dec. hvor jeg vil spørge hva der sker!

Ih kan du måske fortælle herinde om hvad de siger så? 

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Er fint kommet på nu uden problemer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.