Er det kun mig det er galt hos? (Telenor bredbånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
49 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Mira0911

Jeg bliver smidt af nettet konstant! Jeg genstarter routeren rigtig tit... Og kan være heldig at komme på måske 15 min af gangen, og så kommer den af igen... Og sådan har den gjort siden igår... 

Er der andre end mig der har samme problemer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

serinasmor

jeg har ingen problemer .. ville ringe til deres support imorgen hvis jeg var dig

Anmeld

10. november 2010

Mira0911

serinasmor skriver:

jeg har ingen problemer .. ville ringe til deres support imorgen hvis jeg var dig

Har jeg skam også tænkt mig at gøre... Det kan først blive når jeg er hjemme igen... Hvor jeg sidder ved computeren og har dem i røret... :) 

Anmeld

10. november 2010

ChatH

MoarJ skriver:

Jeg bliver smidt af nettet konstant! Jeg genstarter routeren rigtig tit... Og kan være heldig at komme på måske 15 min af gangen, og så kommer den af igen... Og sådan har den gjort siden igår... 

vi har trådløst fra telenor og den har gjort det samme i flere dage nu. BLIVER IDIOT!!! har bare ikke lige fået ringet fordi jeg har haft så mange aftaler

Anmeld

10. november 2010

Mira0911

Chatarina skriver:

vi har trådløst fra telenor og den har gjort det samme i flere dage nu. BLIVER IDIOT!!! har bare ikke lige fået ringet fordi jeg har haft så mange aftaler

Okey... Så er jeg heldigvis ikke den eneste... :) 

Håber da de lige kan gøre et eller andet inde hos dem... Tror ikke det har noget med at gøre vi er flyttet på "landet".... 

Anmeld

10. november 2010

wamse

Ingen problemer her med det

Anmeld

10. november 2010

ChatH

MoarJ skriver:

Okey... Så er jeg heldigvis ikke den eneste...  

Håber da de lige kan gøre et eller andet inde hos dem... Tror ikke det har noget med at gøre vi er flyttet på "landet".... 

Jeg bor også på landet men vi har haft det længe og det er først nu den er begyndt at drille

Anmeld

10. november 2010

SoffiLine

Vi har præcis samme problem her!! Og er bare træt af det & de er ikke til at komme i kontakt med jo :s

Anmeld

11. november 2010

FrkT

Hvad hastighed har I, søde? Altså mb? Og ved du hvor langt væk den nærmeste central ligger?

Der hvor vi boede før havde vi langt til den nærmeste central (5-6 km vist nok), og vi startede med en hastighed på 2 mb.... og der blev vi nemlig smidt af igen og igen på samme måde, som du beskriver. Og det fandt vi ud af at der var fordi den kun kunne trække 1 mb, da der var så langt til centralen. Så da vi fik den ned på 1 mb havde vi ingen problemer. Men guuuud en træls langsom hastighed at køre på, snork! Vi havde også telenor (og har det stadig). Er jo ikke sikkert det er det, men det er bestemt en mulighed. Så hvis de ikke lige ved at der er andet galt, så prøv at høre hvor langt der er til nærmeste central, og spørg dem hvad hastighed I vil kunne køre uden problemer. For hellere langsom men stabil hastighed end lidt hurtigere og ustabil!

Håber I finder ud af det 

Anmeld

11. november 2010

CamillaValby

MoarJ skriver:

Vi har også en del problemer, det er skide irriterende.

Vi har dog haft det i 1½ år. men de sidste par dage har det været vildt slemt. Når jeg logger på smider den manden af og omvendt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.