Er det kun mig det er galt hos? (Telenor bredbånd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Carina1977

MoarJ skriver:

Jeg bliver smidt af nettet konstant! Jeg genstarter routeren rigtig tit... Og kan være heldig at komme på måske 15 min af gangen, og så kommer den af igen... Og sådan har den gjort siden igår... 

Er der andre end mig der har samme problemer? 

Jeg har også bredbånd ved telenor, og jeg har ingen problemer oplevet iaften. Jeg har været kunde hos dem i 8 år, og tror kun jeg har oplevet at nettet har været nede 2-3 gange i den periode, og det er jo ikke meget

Håber du får problemet løst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Mira0911

Chatarina skriver:

Jeg bor også på landet men vi har haft det længe og det er først nu den er begyndt at drille

Jeg plejer at tænde og slukke for routeren når jeg ikke bruger den... Imorges tændte jeg den så og den har været tændt lige siden... Lige nu er der ikke problemer... Endnu hvert fald... 

Måske jeg skal lade vær med at slukke for routeren når jeg ikke bruger den? 

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmm... Altså - jeg troede faktisk bare at det var min trådløse router den var gal med... For jeg har nemlig også 'bøvser' i nettet herhjemme... mmm...

Jeg ved ikke hvad det er. Men det er irri. Har været de sidste 2-3 uger.

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Mmm... Altså - jeg troede faktisk bare at det var min trådløse router den var gal med... For jeg har nemlig også 'bøvser' i nettet herhjemme... mmm...

Jeg ved ikke hvad det er. Men det er irri. Har været de sidste 2-3 uger.

Det er noget så irriterende... Jeg lod routeren køre siden i morges, og den er ikke hoppet af endnu... Så det kan måske betyde gode tegn... 

Anmeld

11. november 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Det er noget så irriterende... Jeg lod routeren køre siden i morges, og den er ikke hoppet af endnu... Så det kan måske betyde gode tegn... 

Jeg har heller ikke haft bøvser endnu. men jeg har også kun været ved computeren en lille time

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Jeg har heller ikke haft bøvser endnu. men jeg har også kun været ved computeren en lille time

Håber det er over her... Jeg lader bare være med at slukke routeren... Det plejer jeg at gøre... Måske det er det der gør den driller temmelig meget... 

Anmeld

11. november 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Håber det er over her... Jeg lader bare være med at slukke routeren... Det plejer jeg at gøre... Måske det er det der gør den driller temmelig meget... 

HAHAHAH slukke routeren?!... Tror slet ikke vores har nogen sluk-knap hehe... (eller også er det fordi den er ovenpå... og vi ikke gider gå op og slukke hehe)

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Zafir skriver:

HAHAHAH slukke routeren?!... Tror slet ikke vores har nogen sluk-knap hehe... (eller også er det fordi den er ovenpå... og vi ikke gider gå op og slukke hehe)

Jeg mener på  kontakten... :) 

Anmeld

11. november 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Jeg mener på  kontakten...  

Kontakten er også ovenpå ... hehe... (altså oppe på det der burde være et kontor, men pt er rod)... hehe.

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Kontakten er også ovenpå ... hehe... (altså oppe på det der burde være et kontor, men pt er rod)... hehe.

Okey... Nu har jeg da været på i ca. 1 time uden problemer... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.