Gravide kræver abort af raske børn i 5. måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2008

Stumpen

Jeg skrev tidligere......: [k]'Jeg har lige fået nyt arbejde', 'Jeg har ikke overskud for tiden', 'Vi har ikke plads' og 'Et barn mere er for dyrt.' Sådan lyder nogle af begrundelserne. Jeg håber ikke at ankenævnet giver tilladelse til aborter så sent i graviditeten pga de ovennævnte begrundelser.. Lige mht. til overskud kan der være årsager, som gør at det kan være det bedste med en abort.. Nogen børn overlever at være født i 5-6 månede og ja, jeg mener derfor det er noget lig mord at få en abort pga. manglende plads eller hvad deres undskyldninger nu er på det tidspunkt.... Anja -der er rystet over det... [/k] Jeg fik vist ikke understreget at jeg mener at begrundelserne ikke holder når man er 5 mdr henne... Er det tidligt i graviditeten er det en anden snak, dog er jeg ikke fortaler for abort, men det kan være løsningen for nogen... (H) igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

NejaJ

Syns sku os de burde skamme sig...
Når først man kan mærke lille bebs i maven er det da først man glæder sig til at blive forældre... Er det ik??
Altså hvis man er helt normal oveni??

Anmeld

15. august 2008

H+S Skjolgborg.

føjjjjjjjjjjjjj siger jeg bare man kan sku ikke få en abort efter 12 mdr med mere bange er død eller mega syg og ikke ville kunne leve eller leve et normalt uden for maven.... >(>(>(>(>(>( Hvorfor H kan du ikke bare give den væk så ja undskyld jeg spør.der er sku så mange par der ikke kan eller kæmper år med af få børn de ville bleve glade... Ja Gud kan det vær hårdt af give barn væk men det andet er mord efter min meningen:'(:'(:'(:'(

Anmeld

15. august 2008

H+S Skjolgborg.

bange skulle have stået barne....

Anmeld

15. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] bange skulle have stået barne....[/citat] du = de.. flot indlæg henriette med en masse fejl i hmmm..Jeg er sku ked og gal over det..:'(:'(

Anmeld

15. august 2008

H+S Skjolgborg.

NejaJ skriver:

Syns sku os de burde skamme sig...
Når først man kan mærke lille bebs i maven er det da først man glæder sig til at blive forældre... Er det ik??
Altså hvis man er helt normal oveni??

joooo det ville jeg sige.... Sådan har jeg det da lykken i af se og mærke den lille i en..:)

Anmeld

15. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]miver skriver:[/småt][/f] Er dybt chockeret hvordan kan man gøre det når barnet er rask og så osse når man er så langt henne at man kan mærke det lille vidunder bevæge sig i maven :-o sådanne dumme mennesker >( og så tænker man på dem som ikke kan blive gravide som virkelig ønsker et barn (nogle gange er det så uretfældigt ) . Personligt ville jeg aldrig vælge at få en abort (måske hvis det var et barn med stort handicap ) det ved jeg ikke er svært at tage stilling til Men det er så stor en gave at få lov til at blive gravid at nogle mennesker burde værsætte det noget mer . Feks. det passer ikke lige ind i mit liv nu og økonomi problemer osv..>( i mine øjne dårlige undskyldninger kan man have sex ubeskyttet (kan man sige a må man osse sige b ) slevfølgelig kan der være upsser men det er stadig et liv man slår ihjel>( (H) mie[/citat] Ja det mener jeg sku kun du har ret i... Og pengen så må man sku løs det hvis man bor dyrt med stort hus have osv finde nået billiger eller nået i den stil... Ellers skulle man have tænkt på det før man have sex uden nået og ja der kan ske en upser men så kan man sku godt få en abort før 12 uge... Det er mord det anden med mindre barn ikke er mega syg ikke kan leve et normalt liv osv...eg har det som du skriver (Personligt ville jeg aldrig vælge at få en abort (måske hvis det var et barn med stort handicap ) det ved jeg ikke er svært at tage stilling til) sådan har jeg det også.... bare mine ord..:'(:'( Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.