MorCamilla skriver:
Jeg er på en måde enig med dig Jannie. Ja de skulle skamme sig, de slår jo børn ihjel som er levedygtige... >( >( Jeg bliver også sur over at læse sådan noget...>(
De kunne for pokker da adoptere børnene væk så, eller have taget deres beslutning tidligere i graviditeten..
Men på den anden side så er det KUN barnet det går ud over, hvis det bliver sat i verden af en der alligevel ikke ønsker det. Så ender det i nogle tilfælde som omsorgssvigt, og lignende ting.. Hvor det kun er barnet der bliver straffet, som IKKE selv har valgt at komme til verden.. (men det retfærdiggøre ikke deres beslutning overhovedet)
Bare min mening.. :$
ja, der er lidt pest eller kolera over det... men for fanden - de slår dem jo ihjel, bare fordi de ikke liiie magter det!! og det er jo ikke 13-årige debuttanter vi snakker om - det er voksne mennesker, der ikke er deres ansvar bevidst!!!
Har selv en bekendt som fik fjernet en dreng i uge 22 - UGE 22!!! Hvorfor?? Fordi hun blev gravid ved et uheld (hende og kæresten skulle gå fra hinanden, og endte med et afskedsknald) - og hun skulle jo så være alenemor og hun arbejdede i sverige... Og så opdagede hun "sørme" først hun var gravid i uge 15....
Det kunne hun ikke lige overskue - og hva så? Ja, så snakker man sig igennem møderne med psykolog, læger osv og får taget livet af det lille drenegbarn!!!! Og hun var selv 22 på daværende tidspunkt!! Det er f.... ikke i orden!!!
Har også skrevet med en herinde hvor hun havde en tidligere veninde der fik lavet 16 - 16 - aborter PÅ DET SAMME SYGEHUS, før de sagde stop, og ik vil lave flere på hende... altsammen fordi hun mente det var for besværligt med kondom!!!
Arrrhmen, hvad sker der!!!
Jannie
Anmeld