Kageklub-krea dag på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Lullaby

Znuzke skriver:

Hvad for en skole er det???

Hyllinge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Lullaby

Zafir skriver:

Så max 18 stks Hvis jeg regner rigtig

Ja ved selve bordene men udover det så er der jo selve køkkenbordene

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lullaby skriver:

Ja ved selve bordene men udover det så er der jo selve køkkenbordene

Nøøøøøøj... Hvor jeg GLÆDER MIG

Anmeld

13. november 2010

Lullaby

Zafir skriver:

Nøøøøøøj... Hvor jeg GLÆDER MIG

Ja også jeg  Er nemlig ikke en haj til fondant så glæder mig vildt til at få tips. Og min datter har nemlig fødselsdag mdr efter så der kan jeg efterprøve. Men mht fondant, er det så bedst at købe det i dk eller fra Holland? For har hørt at det fra holland knækker...

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Lullaby skriver:

Ja også jeg  Er nemlig ikke en haj til fondant så glæder mig vildt til at få tips. Og min datter har nemlig fødselsdag mdr efter så der kan jeg efterprøve. Men mht fondant, er det så bedst at købe det i dk eller fra Holland? For har hørt at det fra holland knækker...

Altså jeg har kun prøvet købefondant da jeg var på kursus. Men jeg vil skyde på, at hvis du køber WILTON, så går du aldrig galt i byen, om det så er fra england eller holland, tror jeg ikke er så vigtigt

Anmeld

13. november 2010

Lullaby

Zafir skriver:

Altså jeg har kun prøvet købefondant da jeg var på kursus. Men jeg vil skyde på, at hvis du køber WILTON, så går du aldrig galt i byen, om det så er fra england eller holland, tror jeg ikke er så vigtigt

Okay, super så vil jeg købe det inden kurset så jeg i hvert fald ved at det fondant jeg arbejder med ikke er skyld i, at jeg fejler

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Lullaby skriver:

Okay, super så vil jeg købe det inden kurset så jeg i hvert fald ved at det fondant jeg arbejder med ikke er skyld i, at jeg fejler

ARJ Du kommer da ikke til at fejle Men nej, det er godt med gode råvarer

Anmeld

20. november 2010

Manke74

Ja så må jeg jo også hellere melde mig på banen, selvom jeg synes det er så pokkers ærgeligt at vi (os de sløve fra hovedstaden) ikke kan tage os sammen og arrangere noget så vi ikke IGEN skal køre det halve Sjælland tyndt for at hilse på alle de andre fantastik dygtige og også de nye kagedamer;-)

Men hvor er det dog skønt at der så er andre...nævner ikke navne... der kan finde ud af at "handle".

Jeg vil også meget gerne komme, og det ville da være en rigtig god idé at vi var nogle stykker der kunne slå os sammen og splejse om turen frem og tilbage:-)

Glostrup her, hvad med Jer?

Til nybegynderne...Ja en ganske alm. kage uden fyld er en god idé at tage med. Noget smørcreme, færdig fondant, en kagerulle samt evt. et underlag;-)

Når vi har en færdig deltagerliste, kan vi jo dele ud hvem der tager hvad med til maverne eller hvodan vi gør det;-)

Kæmpe godt gået for intiativet;-)

/Maiken

Anmeld

20. november 2010

Manke74

Okay klokken er mange....initiativet skulle der selvfølgelig stå;-)

Anmeld

20. november 2010

Siljesmor

Ej, det vil jeg også rigtig gerne være med til  Hvad tid og hvad sted? Hvordan skriver man sig på???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.