Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malonde1985 skriver: Øv hvis det er var i starten af januar ville jeg gerne, men har termin d 29 januar
Øv hvis det er var i starten af januar ville jeg gerne, men har termin d 29 januar
Du kna bare komme og hygge Så kan vi køre dig på sygehuset, hvis du føder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Du kna bare komme og hygge Så kan vi køre dig på sygehuset, hvis du føder
Jaaaa meeeen manden skulle jo gerne med til fødslen og vi bor jo I Sverige (Malmø), såååå ikke sikkert han ville nå helt til Næstved .. Øv øv ville ellers rigtig gerne med, og har MASSER af tøj jeg gerne vil af med , men må nok blive næste gang
Malonde1985 skriver: Jaaaa meeeen manden skulle jo gerne med til fødslen og vi bor jo I Sverige (Malmø), såååå ikke sikkert han ville nå helt til Næstved .. Øv øv ville ellers rigtig gerne med, og har MASSER af tøj jeg gerne vil af med , men må nok blive næste gang
AI altså - ved du nu hvad. Det var da trist...
Men altså - du kan jo se hvordan du har det den 22. Der er jo masser af tid til termin
Vi ahvde engang et træf i vores martsgruppe heroppe hos mig. Der havde vi en der havde termin liiiiige deromkring... Og hun fødte så natten efter hihi Men det var rigtig hyggeligt.
ZamanogDania skriver: Ejjj jeg vil os med, men jeg er altså helt blank når det kommer til kage. håber I vil tage imod mig
Ejjj jeg vil os med, men jeg er altså helt blank når det kommer til kage. håber I vil tage imod mig
Altså der er da nogen 'græshopper' (kalder de sig) der har meldt sig i tråden Så det er da fint. Vi kan jo ikek alle sammen være øvede
Zafir skriver: AI altså - ved du nu hvad. Det var da trist... Men altså - du kan jo se hvordan du har det den 22. Der er jo masser af tid til termin Vi ahvde engang et træf i vores martsgruppe heroppe hos mig. Der havde vi en der havde termin liiiiige deromkring... Og hun fødte så natten efter hihi Men det var rigtig hyggeligt.
MASSSSER af tid!!??? hi hi 7 dage... Ej med den store gik jeg 4 dage over og havde det ok! Dagen inden jeg fødte rendte jeg rundt på fisketorvet og gloede i butikker .
Holder lige øje med jeres møde - ku jo være man blev for fristet til at tage med, hvis ellers alt er som det skal være med mavsen
Alle dem der har meldt at de kommer, er I ikke søde at fortælel det til Lullaby, da hun jo er vært. Så hun ved hvem der kommer?
Zafir skriver: Altså der er da nogen 'græshopper' (kalder de sig) der har meldt sig i tråden Så det er da fint. Vi kan jo ikek alle sammen være øvede
Malonde1985 skriver: MASSSSER af tid!!??? hi hi 7 dage... Ej med den store gik jeg 4 dage over og havde det ok! Dagen inden jeg fødte rendte jeg rundt på fisketorvet og gloede i butikker . Holder lige øje med jeres møde - ku jo være man blev for fristet til at tage med, hvis ellers alt er som det skal være med mavsen
Jaaa Gør det
ZamanogDania skriver: Godt så. Jeg ved altså ikke hva jeg skal have med. Som sagt jeg er helt blank. Får man at vide hva man skal hav med?
Godt så. Jeg ved altså ikke hva jeg skal have med. Som sagt jeg er helt blank. Får man at vide hva man skal hav med?
Altså du skal i hvertfald have noget kage og noget fyld med. Muligvis er det en god idé at starte med en kage uden fyld Når du er begynder. Men værktøj kan du sikkert låne af os andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128