Kageklub-krea dag på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ZamanogDania skriver:

Aha okey. Hehe. Der kan du se. Jeg er helt LOST
Jeg takker Zafir

Det skal nok gå Du kan se hjælpen er nær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

ZamanogDania

Polkaprik skriver:

Du kan købe kagegrej og fondant i Kræmmerhus i Slagelse og Næstved. Jeg bor i Slagelse og vil gerne købe en pakke med til dig hvis du ikke selv har mulighed for at købe det inden

Knuz Michelle

Det må du meget gerne så bliver jeg rigtig glad.

Jeg takker

Anmeld

11. november 2010

ZamanogDania

Zafir skriver:

Det skal nok gå Du kan se hjælpen er nær

Jaaah. Alle er så søde herinde.

Anmeld

11. november 2010

Moderator

ZamanogDania skriver:

Jaaah. Alle er så søde herinde.

Enig

Anmeld

11. november 2010

Zafir skriver:

HAHA... Jeg ved godt jeg kom med forslaget igår, men jeg har ikke sådan rigtig tænkt detaljer endnu. Det er nok mere a la: Skab rammerne, så kommer festen af sig selv

Så mit forslag er:

At vi mødes. Slæber hver især vores værktøj og ingredienser til vores egen kage. Så samler vi dem og pynter dem, sammen - Så vi kan lære fiduser osv fra hinanden.

Også har jeg et EKSTRA forslag... Fordi jeg er SÅ træt af mit tøj. Jeg trænger I DEN GRAD til en tøjbytte dag, så jeg foreslår at vi laver tøjbyt samtidig HVAD SIR I TIL DET?...

Rigtig FED idé!!!!  Jeg har også en masse der skal skiftes ud...

Stine og Lisa.

Anmeld

11. november 2010

iris-mor

Jeg er helt klart frisk!!!! Vil meget gerne med, så håber der er plads.

Fed ide med tøjbytte, har desværre lige kørt 6 sække til genbrug, men mon ikke der er noget mere jeg kan grave frem.

Men altså d. 22. jan.

Laver i lige en tråd når tiden nærmer sig, bare lige for at opfriske div ammehjerner??

Anmeld

12. november 2010

Lullaby

Zafir skriver:

Helt sikkert - Altså - jeg ved jo ikke hvor mange der kan være plads til i det der skolekøkken i næstved, men jeg regner da med at vi kan være en god flok tøser Med vores grej

Altså der er 3 køkkener i selve rummet (med vaske osv) og så 3 runde borde i midten hvor der ca kan sidde 6 ved hvert.

Anmeld

12. november 2010

Moderator

Lullaby skriver:

Altså der er 3 køkkener i selve rummet (med vaske osv) og så 3 runde borde i midten hvor der ca kan sidde 6 ved hvert.

Så max 18 stks Hvis jeg regner rigtig

Anmeld

12. november 2010

ekzunz

Lullaby skriver:

Hvad for en skole er det???

Anmeld

13. november 2010

H&B

Det lyder som en helt fantastisk idé med kage-krea dag!

Hvis I holder en ekstra vil jeg meget gerne med. Desværre passer d. 22. januar ikke helt godt for mit vedkommende nemlig (termin d. 5. januar og eksamen en af dagene mellem d. 17. og d. 23. januar)

MenMenMen! Som sagt, count me in hvis I laver noget i fremtiden -også gerne tøjbyttedage, man kan jo altid bruge en udskiftning af de knapt-så-brugte klude ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.