Kageklub-krea dag på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Zafir

Manke74 skriver:

Ja så må jeg jo også hellere melde mig på banen, selvom jeg synes det er så pokkers ærgeligt at vi (os de sløve fra hovedstaden) ikke kan tage os sammen og arrangere noget så vi ikke IGEN skal køre det halve Sjælland tyndt for at hilse på alle de andre fantastik dygtige og også de nye kagedamer;-)

Men hvor er det dog skønt at der så er andre...nævner ikke navne... der kan finde ud af at "handle".

Jeg vil også meget gerne komme, og det ville da være en rigtig god idé at vi var nogle stykker der kunne slå os sammen og splejse om turen frem og tilbage:-)

Glostrup her, hvad med Jer?

Til nybegynderne...Ja en ganske alm. kage uden fyld er en god idé at tage med. Noget smørcreme, færdig fondant, en kagerulle samt evt. et underlag;-)

Når vi har en færdig deltagerliste, kan vi jo dele ud hvem der tager hvad med til maverne eller hvodan vi gør det;-)

Kæmpe godt gået for intiativet;-)

/Maiken

HAHA... Det er fordi I er københavnere I tænker sådan. Jeg har også været københavner i 23 år og skulle jeg til roskilde, kunne jeg ligeså godt rejse til MÅNEN, for det var mega langt væk...

MEN - næstved er jo ikke TÆT på hele sjælland, tværtimod. Jeg tog initiativ og jeg skal køre ligeså langt som jer andre. Pyt med køretiden, bare dejligt at slippe for broen.

Skønt at der også kommer københavnere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Polkaprik

Siljesmor skriver:

Ej, det vil jeg også rigtig gerne være med til  Hvad tid og hvad sted? Hvordan skriver man sig på???

d.22 jan kl 10 på Hyllinge skole ved Næstved

Tror vi opretter en tråd igen når tiden nærmer sig så hold øje med den, men ellers tror jeg det er Lullaby der er tovholder sammen med Zafir

Anmeld

20. november 2010

Zafir

Polkaprik skriver:

d.22 jan kl 10 på Hyllinge skole ved Næstved

Tror vi opretter en tråd igen når tiden nærmer sig så hold øje med den, men ellers tror jeg det er Lullaby der er tovholder sammen med Zafir

Jaaa... Skal nok samle op og lave deltagerliste efter nytår - indtil da er det ren reklame Blir så feeeeeeeedt!!

Anmeld

21. november 2010

Susan1978

Siljesmor skriver:

Ej, det vil jeg også rigtig gerne være med til  Hvad tid og hvad sted? Hvordan skriver man sig på???

Margith jeg tænker du kan køre med Lisbeth og mig, bor Lisbeth ikke ude ved dig?

hun ville hvert fald tage mig med..  så med mindre hun har aftalt med andre - tænker jeg der er plads til dig også.   yeahhh

Anmeld

21. november 2010

Siljesmor

Susan1978 skriver:

Margith jeg tænker du kan køre med Lisbeth og mig, bor Lisbeth ikke ude ved dig?

hun ville hvert fald tage mig med..  så med mindre hun har aftalt med andre - tænker jeg der er plads til dig også.   yeahhh

Jubii det lyder super. Ved ikke hvor hun bor. Jeg bor på Østerbro, ved Lindeskovskolen  Vi kan lige skrives ved, når vi kommer tættere på dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.