Jeg kan faktisk godt give dig ret, for jeg har selv prøvet at en person har skrevet om mig, mit privatliv og min situation på nettet. Det var ikke sjovt at komme ind og opdage sådan noget, men det værste var de kommentarer som folk skrev tilbage til vedkommende. De støttede jo vedkommende totalt, selvom halvdelen af det var usandheder. det var ikke småting jeg blev kaldt, kommentarer fra folk der faktisk slet ikke kendte mig og som åbenbart konkluderede at alt det vedkommende havde skrevet var sandt. Jeg var også ekstremt skuffet over vedkommende, for havde slet ikke forventet det af personen. jeg kunne jo aldrig nogensinde selv have fundet på at gøre sådan noget. så ville jeg have fundet andre veje at have søgt råd (hos familie, venner osv). men hos helt vildt fremmede mennesker om så personlig en ting, det havde jeg aldrig regnet med. Jeg blev både gal, ked af det, frustreret, skuffet....ja jeg tror jeg var hele følelsesregistret igennem. Blev ked af at jeg blev dømt til at være en person, som jeg absolut ikke er. Jeg har altid i baghovedet at en historie har 2 sider og efter det der skete for mig, har jeg altid været ekstra opmærksom på dette.
Inden folk skriver, tror jeg de skal være opmærksomme på at vende den om, og tænke om de selv ville bryde sig om at der blev skrevet sådan på nettet om dem.
Anmeld