Jeg forsøger at værne lidt om min person. Jeg har et brugernavn, der ikke som sådan relaterer til mit rigtige navn. Tilfældigvis sker der også det, hvis man googler Kitty, at der dukker en lille hvid kat frem, ved navnet Hello.. Så det er ret dækket 
Kærestens navn og alder er ikke anført i min profil, og han har fra start gjort det klart, at billeder af os sammen kun skal findes i aflåste album her på siden. Hans navn er sjældent nævnt, han går i stedet under navnet "bjørnen".
Jeg tænker meget over, hvordan jeg formulerer mig og min identitet kommer til udtryk, da jeg kommer til at gå i et fag, hvor man aldrig ved, hvem der googler een.
Jeg kan som TS nogle gange godt studse lidt over, hvad folk deler. Men det er helt op til dem selv, og jeg bliver ikke harm... Jeg kan kun værne om mig selv og mine, og det prøver jeg på at fortsætte med, trods mavebilleder og scanningsbilleder kommer frem.
Som MariaJ skriver, er det mig der har valgt at være bruger... Ikke kæreste, venner, familie eller nogen andre.
Anmeld