Hvad siger din mor? Det var jo hende der rådede dig til at købe huset.
Nå, men hvad kan du gøre? Tja, du er 5 mdr henne, men derfor ville jeg stadig vælge at ARBEDJE!!!! Jeg forstår ikke at alle råde dig til at låne endnu flere penge. Du skal da ud og TJENE penge!!! Det er vejen frem.
Jeg er godt klar over at du ikke kan blive fast-ansat med en stor mave på, men spil med åbne kort. Sig at du gerne vil arbejde fra nu og til du skal på barsel, hvad som helst, i Netto, på tanken, på det lokale plejehjem, any-thing!!! bare der kommer nogle penge i kassen,
-og hvis I ikke vil sælge huset og flytte i lejlighed, så ville jeg da med kys-hånd tage i mod svigerforældrenes tilbud om at isolere jeres hus!!!
Hvis mine børn endte i økonomisk ufører, villle jeg på ingen måde hjælpe dem med at betale store regninger. Det lære de jo ingen ting af, andet end hvis der kommer en stor regning, så betaler mor eller far den nok. Men ved at hjælpe med en investering (som f.eks. isoleringen) dér ville jeg føle at jeg hjalp!!! For det sikre jer mod de store varme regninger igen.
Vi har fået isoleret vores hus, og imod en varmeregning på 30.000kr om året, så var sidste vinter (som var meget kold og hård!) den første vinter med isoleringe, og der fik vi en varmerening på 16.000kr , altså næsten en havlvering. Det isolering er virkelig noget der betaler sig!!!
Anmeld