Skal bare ud med det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Muhmi

SeptemberBaby skriver:

Hvor meget skylder du i fbm. RKI?

Det vil være klart smart(est) at få det ud af verden. Så ser hele jeres situation anderledes ud, og banken vil hjælpe, hvis der skulle opstå (i hvert faldt små-) problemer igen.

Findes der ikke en fabrik i nærheden, hvor man kan få noget weekend nattearbejde for en periode? Jeg ved, at hvis man tager nat/weekend-vagter, så giver det super godt, og du vil hurtigt kunne få sparet lidt sammen. Evt. også som anden slags nattevagt/vikar...? (Bare en id&eacute.

Det er et mindre beløb på omkring 4000,- men den er jo også svær at komme ud af, for hvis jeg havde dem så ville jeg smide dem efter el'en så den idet mindste ikke bliver lukket, hvis du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Muhmi

Carina1977 skriver:

Åhh så forstår jeg bedre at du ikke kan låne  Men hvad med kæresten, står han også i RKI? Det er godt nok en håbløs situation i står i. Jeg håber virkelig i finder en løsning. Måske noget familie kunne hjælpe jer? Det håber jeg for jer.

I og med at jeg står i RKI og vi bor på samme adresse, står han automatisk også i RKI desværre... Så han har ingen mulighed for at gå ind og låne selv.

Anmeld

10. november 2010

TinaPina

Det her er taget fra deres hjemmeside og din kærete er derfor selv en dårlig betaler hvis han er registreret der.

Når der søges i RKI registret, sammenholder systemet både navn og adresse, og det er altså kun den søgte person, der fremstår som dårlig betaler. Hvis en anden person bliver registreret som dårlig betaler på din adresse, får det derfor ingen betydning for din kreditværdighed.

Omstændighederne taget i betragtning, så finder jeg det faktisk ikke barbarisk at få en abort. Og efter min mening bør en husejer kunne æde en regning af den størrelsesorden til hver en tid, ellers har man sat sig for hårdt i det.

Hvorfor er du ikke på dagpenge når nu du har været under uddannelse?

Anmeld

10. november 2010

Fiona78

TinaPina skriver:

Det her er taget fra deres hjemmeside og din kærete er derfor selv en dårlig betaler hvis han er registreret der.

Når der søges i RKI registret, sammenholder systemet både navn og adresse, og det er altså kun den søgte person, der fremstår som dårlig betaler. Hvis en anden person bliver registreret som dårlig betaler på din adresse, får det derfor ingen betydning for din kreditværdighed.

Omstændighederne taget i betragtning, så finder jeg det faktisk ikke barbarisk at få en abort. Og efter min mening bør en husejer kunne æde en regning af den størrelsesorden til hver en tid, ellers har man sat sig for hårdt i det.

Hvorfor er du ikke på dagpenge når nu du har været under uddannelse?

Jeg er altså også blevet nægtet af banken at låne penge fordi jeg bor sammen med en der står i RKI og jeg ved at jeg ikke selv står i RKI...

Anmeld

10. november 2010

TinaPina

Fiona78 skriver:

Jeg er altså også blevet nægtet af banken at låne penge fordi jeg bor sammen med en der står i RKI og jeg ved at jeg ikke selv står i RKI...

Det er jo så også op til den enkelte bank. Det jeg siger er bare, at kæresten ikke er registreret fordi hun er det

Anmeld

10. november 2010

Nemesis

har i mulighed for at omlægge jeres realkreditlån??

kan i omlægge så få snakket med dem om 1. Friværdien ud, så i kan betale gælden af.

2. Få et tillægslån både til gælden og til de forbedringer af huset som kræves.

http://www.rd.dk/Artikelkoncept15

Jeg håber i øvrigt at i så nu lægger lidt mere end 2000 kr ekstra til side hver måned til netop el og varme. for har i ikke de penge nu i jeres budget så bliver de ligeså svære at finde når i får både varme og el igen.

:-) Sisse

Anmeld

10. november 2010

tinasmor

Jeg har ikke læst svarene. Men det der slog mig da jeg læste dit indlæg var, at du skev at en lejlighed er som at smide penge ud af vinduet. Ja måske hvis man lejer. Men jeg kender da massere af mennekser der har tjent fedt på både andelslejligheder og ejerlejligheder (hvis der blev købt inden finanskrisen og huspriserne faldt)

Anmeld

10. november 2010

Krebsen88

Få solgt huset for en slik, så er det ude af verdenen og i kan starte på en ny! Det er det bedste for jer og ikke mindst barnet. Find en dejlig lejlighed, når man får et barn er der ufattelig mange goder man kan benytte sig af via kommunen, du kan få vildt meget boligstøtte når man bor i lejlighed, har barn og lav indkomst.

Mig og min kæreste forsøger at få et barn, vi er begge under uddannelse og bor i lejlighed. Jeg har undersøgt på borger.dk hvad vi kan få i boligstøtte når vi får barn, og her snakker vi omkring 3000, dvs. sidder du i en lejlighed med kæresten til omkring 5-6000 (og så kan du få en RIGTIG fin en inde i byen evt.) ja så ender i med at betale 2-3000,- som i vel og mærket DELER! Det burde kunne lade sig gøre hvis bare man ville det, FUCK hvis i taber penge på huset, skid på det hele og start på en ny, som sagt tidligere, ikke mindst for barnet!! Spar sammen, kom ud af gælden og vent med at købe hus, i har hele livet foran jer og barnet er jo egentlig ligeglad med om det er hus og have eller lejlighed hvert fald de første par år af dets liv.

Afslutningsvis så pas på dig selv, det er ikke sundt for barnet med sådan et kæmpe pres på dine skuldre og stress pga. alle dine tanker og bekymringer. Ring til ejendomsmægleren, og vis at i kan klare det her selv, selvom i må bide i det sure æble :-)

Anmeld

10. november 2010

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Det er et mindre beløb på omkring 4000,- men den er jo også svær at komme ud af, for hvis jeg havde dem så ville jeg smide dem efter el'en så den idet mindste ikke bliver lukket, hvis du forstår

Halløj igen.

Jamen, du har jo ret, det er et lille beløb.

Ring til din bank og spørg, om du kan låne til elregningen, hvis du er ude af RKI. Det kan du sikkert.

Og finder du så nogle penge, så sørg for at betale dig ud af RKI!! Det vil klart være den bedste løsning. Du skal ud af det LO*T. Det er vigtigst. For fremtiden, og det I vil skabe sammen.

Anmeld

10. november 2010

AnneBJ

Karina88 skriver:

Få solgt huset for en slik, så er det ude af verdenen og i kan starte på en ny! Det er det bedste for jer og ikke mindst barnet. Find en dejlig lejlighed, når man får et barn er der ufattelig mange goder man kan benytte sig af via kommunen, du kan få vildt meget boligstøtte når man bor i lejlighed, har barn og lav indkomst.

Mig og min kæreste forsøger at få et barn, vi er begge under uddannelse og bor i lejlighed. Jeg har undersøgt på borger.dk hvad vi kan få i boligstøtte når vi får barn, og her snakker vi omkring 3000, dvs. sidder du i en lejlighed med kæresten til omkring 5-6000 (og så kan du få en RIGTIG fin en inde i byen evt.) ja så ender i med at betale 2-3000,- som i vel og mærket DELER! Det burde kunne lade sig gøre hvis bare man ville det, FUCK hvis i taber penge på huset, skid på det hele og start på en ny, som sagt tidligere, ikke mindst for barnet!! Spar sammen, kom ud af gælden og vent med at købe hus, i har hele livet foran jer og barnet er jo egentlig ligeglad med om det er hus og have eller lejlighed hvert fald de første par år af dets liv.

Afslutningsvis så pas på dig selv, det er ikke sundt for barnet med sådan et kæmpe pres på dine skuldre og stress pga. alle dine tanker og bekymringer. Ring til ejendomsmægleren, og vis at i kan klare det her selv, selvom i må bide i det sure æble :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.