Få solgt huset for en slik, så er det ude af verdenen og i kan starte på en ny! Det er det bedste for jer og ikke mindst barnet. Find en dejlig lejlighed, når man får et barn er der ufattelig mange goder man kan benytte sig af via kommunen, du kan få vildt meget boligstøtte når man bor i lejlighed, har barn og lav indkomst.
Mig og min kæreste forsøger at få et barn, vi er begge under uddannelse og bor i lejlighed. Jeg har undersøgt på borger.dk hvad vi kan få i boligstøtte når vi får barn, og her snakker vi omkring 3000, dvs. sidder du i en lejlighed med kæresten til omkring 5-6000 (og så kan du få en RIGTIG fin en inde i byen evt.) ja så ender i med at betale 2-3000,- som i vel og mærket DELER! Det burde kunne lade sig gøre hvis bare man ville det, FUCK hvis i taber penge på huset, skid på det hele og start på en ny, som sagt tidligere, ikke mindst for barnet!! Spar sammen, kom ud af gælden og vent med at købe hus, i har hele livet foran jer og barnet er jo egentlig ligeglad med om det er hus og have eller lejlighed hvert fald de første par år af dets liv.
Afslutningsvis så pas på dig selv, det er ikke sundt for barnet med sådan et kæmpe pres på dine skuldre og stress pga. alle dine tanker og bekymringer. Ring til ejendomsmægleren, og vis at i kan klare det her selv, selvom i må bide i det sure æble :-)
Anmeld