Ja jeg bliver virkelig nød til at komme ud med det her til nogen, for hooold da op hvor det fylder meget i mit hovedede.
Det hele starter for næsten to et halvt år siden hvor jeg beslutter mig for at købe et hus i midt-vest jylland. Først finder jeg drømmehuset som jeg bliver viiildt forelsket i, men det var desværre lige hundredetusinde kroner for dyrt til at min bankrådgiver vil gå med til det. Dette hus er godt isoleret og tæt i alle leder og kanter. 
Æv æv æv, men jeg finder så et lille hus i nærheden som min mor har kigget på og siger god for... Fint for mig, hun ved jo hvad hun snakker om, når hun siger at det er et sundt hus. Ja, sundt og sundt er vist så meget sagt, men det kan da stå selv... Hehe
Jeg var sikret arbejde, indtil min tidligere arbejdsgiver bliver sur på mig idet jeg var så uheldig at få en kedelig influenza fire dage inden jeg skulle stoppe.. Jeg kan godt forstå at han tror at det bare var pjæk, men det var det altså ikke. Derefter var jeg så ikke sikret arbejde, men havde jo købt huset, så flytte det skulle jeg.
Jeg kan faktisk ikke sidde billigere i det andre steder og en lejlighed er jo bare at smide pengene ud af vinduet, for dem ser man jo aldrig igen, hvis man flytter.
Jeg har jo så endelig taget mig en uddannelse som social og sudhedshjælper og er rigtig glad for at jeg færsig gjorde det, selvom at det har været et meget hårdt økonomisk presset år hvor jeg har haft fri hver femte weekend pga. arbejde ved siden af som salgsassistent. Men der har alligevel ikke rigtig været til de ekstra høje fjernvarme regninger der har været fordi mit hus er pisse utæt.
Der er åbenbart ingen der har tjekket mit el-forbrug, selvom det synes jeg egentlig der har været. Men! Det blev så tjekket for et halvt år siden og det resulterede i en ekstraregning på, hold fast, 17.000,-!! Og oveni den fik jeg en regning fra fjernvarme på 10.000,- og jeg har stadig ingen varme, fordi den blev lukket i marts i år... Det er begyndt at blive ret koldt derhjemme og jeg kan ikke skaffe de penge på nogen måde... Så om en måneds tid kommer de og lukker for min el og så er vi HELT uden varme (lille varmeapperat) og varmt vand... Jeg er så super bekymret for hvordan fanden vi overhovedet skal kunne passe et barn ordenligt, når nu jeg er næsten fem måneder henne og derfor ikke kan få noget arbejde fordi man kan se det på mig nu... Og min kæreste kun har et lille vikarjob i Aalborg... Vi vil selvfølge sørge for at prioritere barnet først, men der skal sku da være varme på!! Arrrgh, jeg er så sur på mig selv over at jeg kunne lade det her ske! Det er SÅ uansvarligt og jeg har sku aldrig været sådan her før! Så her sidder jeg, gravid, bekymret og sur på mig selv, på kontanthjælp og uden muligheder for at låne disse penge til at dække de regninger... Har du et godt råd....?
Grunden til at jeg skriver det her er fordi, jeg må bare have det ud... Og hvis der er nogle der kan komme med nogle gode råd, så kom endelig med dem... Jeg er ikke bange for at nogle skulle skælde mig ud over den her situation som jeg på én eller anden måde selv har skabt, men jeg gider ikke at blive trashet, så vil jeg hellere at du bare lader være med at skrive okay?