Skal bare ud med det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

9510

Muhmi skriver:

Jo med elen kunne vi, hvis smider 5000,- efter dem. 5000,- som vi heller ikke har... Jeg har ikke spurgt mine svigerforældre om de har lyst til det, men det kunne jo være en rigtig god idé... Det tror jeg at jeg vil prøve i dag.

Det syns jeg da lyder som en god ide,,, og så måske der efter få sat lidt ekstra til side hver måned,,,

Vi bor selv i en lille by med kæmpe fjernvarme regninger, så har altid eksta på budgetet til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Muhmi

CamiRon skriver:

Kender de hele sitiationen? Jeg syntes da i skal tage snakken med dem igen, forklare at i har brug for at låne de penge af dem og at i behøver at få varme i huset og senere få isoleret. Måske de kan låne jer lidt flere penge så begge dele kan opfyldes?

Hvornår har du termin?

Det er det der er det værste ved det hele. For de kender situationen og synes vi har været dumme og derfor skal lære af vores fejl... Og det har de jo sådan set egentlig ret i, men som sagt havde jeg ikke regnet med at får to regninger der tilsammen udgjorde næsten 28000,-

Anmeld

10. november 2010

Muhmi

9510 skriver:

Det syns jeg da lyder som en god ide,,, og så måske der efter få sat lidt ekstra til side hver måned,,,

Vi bor selv i en lille by med kæmpe fjernvarme regninger, så har altid eksta på budgetet til det

Ville også have sat ekstra til side hvis min økonomi under min uddannelse havde været til det, men den har været meget stram og kedelig, så det med at leve af leverpostejsmadder og havregryn kender jeg alt for godt til..

Anmeld

10. november 2010

Carina1977

Det er en trist situation  jeg har aldrig selv prøvet at få et nej i banken, hvis jeg har været i problemer....hverken dengang jeg var poå kontanthjælp og nu hvor jeg er på førtidspension. Men måske i har fået et nej, fordi i måske er sat hårdt økonomisk med det med huset. ja jeg ved det ikke.

kunne i ikke snakke med elselskabet og det med varmen omkring at betale lidt af hver måned? Det tror jeg da de er mere interesseret i, end slet ikke at få nogen penge. Hvis i begyndte at betale, så kunne det jo være de ville give jer varmen tilbage og droppe det der med at lukke for jeres strøm.

Hvis jeg skal være ærlig, så bør i ikke bo i det hus med et lille barn, når der hverken er varme og el, så jeg håber virkelig i finder en løsning. Det her er i hvert fald ikke holdbart. Jeg ville virkelig ønske jeg kunne hjælpe. Det er bare sådan en trist situation i er endt i

Anmeld

10. november 2010

9510

Muhmi skriver:

Ville også have sat ekstra til side hvis min økonomi under min uddannelse havde været til det, men den har været meget stram og kedelig, så det med at leve af leverpostejsmadder og havregryn kender jeg alt for godt til..

Håber da bare i finder en løsning hurtigst muligt

Anmeld

10. november 2010

Muhmi

Carina1977 skriver:

Det er en trist situation  jeg har aldrig selv prøvet at få et nej i banken, hvis jeg har været i problemer....hverken dengang jeg var poå kontanthjælp og nu hvor jeg er på førtidspension. Men måske i har fået et nej, fordi i måske er sat hårdt økonomisk med det med huset. ja jeg ved det ikke.

kunne i ikke snakke med elselskabet og det med varmen omkring at betale lidt af hver måned? Det tror jeg da de er mere interesseret i, end slet ikke at få nogen penge. Hvis i begyndte at betale, så kunne det jo være de ville give jer varmen tilbage og droppe det der med at lukke for jeres strøm.

Hvis jeg skal være ærlig, så bør i ikke bo i det hus med et lille barn, når der hverken er varme og el, så jeg håber virkelig i finder en løsning. Det her er i hvert fald ikke holdbart. Jeg ville virkelig ønske jeg kunne hjælpe. Det er bare sådan en trist situation i er endt i

Jeg sidder i RKI, så det hjælper bestemt ikke...

Hvis jeg kunne få den betalt ud så ville der ikke være nogle problemer med at låne i den lille friværdi der er i mit hus.

Men det er der heller ikke rigtig mulighed for at gøre. Jeg må vist bare lade være med at tude og så bare tage tingene i stiv arm.

Anmeld

10. november 2010

Muhmi

9510 skriver:

Håber da bare i finder en løsning hurtigst muligt

Tak

Anmeld

10. november 2010

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Hvis jeg kunne få den betalt ud så ville der ikke være nogle problemer med at låne i den lille friværdi der er i mit hus.

Men det er der heller ikke rigtig mulighed for at gøre. Jeg må vist bare lade være med at tude og så bare tage tingene i stiv arm.

Hvor meget skylder du i fbm. RKI?

Det vil være klart smart(est) at få det ud af verden. Så ser hele jeres situation anderledes ud, og banken vil hjælpe, hvis der skulle opstå (i hvert faldt små-) problemer igen.

Findes der ikke en fabrik i nærheden, hvor man kan få noget weekend nattearbejde for en periode? Jeg ved, at hvis man tager nat/weekend-vagter, så giver det super godt, og du vil hurtigt kunne få sparet lidt sammen. Evt. også som anden slags nattevagt/vikar...? (Bare en id&eacute.

Anmeld

10. november 2010

Carina1977

Muhmi skriver:

Åhh så forstår jeg bedre at du ikke kan låne  Men hvad med kæresten, står han også i RKI? Det er godt nok en håbløs situation i står i. Jeg håber virkelig i finder en løsning. Måske noget familie kunne hjælpe jer? Det håber jeg for jer.

Anmeld

10. november 2010

N&J

det var blevet skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.