Jeg tror os jeg vil forsøge at svare her 
Nu er jeg ikk særlig gammel og ejer derfor ikk noget hus , men jeg har en bil
- og bor i en lejelejlighed .
Jeg har og ler stadig efter princippet om at man skal have råd til at blive boende hvis man ender på dagpenge .
Jeg selv er på en elevløn og min kæreste har et rimelig godt betalt job os .
Vi sidder i det så vi sagtens ville kunne blive boende og beholde bilen og stadig have råd til at leve .
Men i forvejen sidder vi så vi ikk har forfærdelig mange penge til so selv hver månede .
Min kæreste han har en hulens masse gæld som han betaler af på og det har kostet dyre renter osv . Men heldigvis er noget af det ved at være ude af verdnen .
Men tilgengæld har jeg en lidt sjov historie . Jeg er gravid og har termin om 7 uger lige knapt
Derfor har vi af gode grunde kontaktet kommunen for at få hjælp til at finde os en anden bolig da vi ikk må bo her når barnet er 6 måneder . Men sjovt nok så tilbyder de os en lejlighed som er så dyr at den gør vi kun har 67 kr tilbage hver eneste månede til sjov , gaver medicin tøj osv hvad man nu skal bruge , og tror i så ikk at kvinde mennesket siger til mig at så må vi jo priotere , ja det må vi da , det eneste sted vi ville kunne spare penge vil være og sælge bilen , men hvorfor skulle vi når vi har råd til den?? Sådan noget forstår jeg ikk .
Jeg ønsker selvfølgelig et andet sted og bo og havde da os helst set det blev inden baby kom til , men jeg går altså heller ik må til alt må jeg sige , vi kan sagtens finde noget andet og billigere at bo i .
Det var så bare lidt om mine erfaringer 
Anmeld