er helt ødelagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvis han er ligeglad med dig så skrot ham... du bliver ikke mere lykkelig ved at beholde ham...

Har du snakket med ham om det... sådan stille og roligt... og hvad siger han til det...

Majbritt..

- se nu skriver han " jeg savner virkelig den søde pige jeg forelsekde mig i skat"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Vingummien

Anonym skriver:

- suk ja, alt handler om at nosse sig sammen .. og det jo os bedre nu end når den lille kommer, så skal jeg jo være glad og lykkelige for mit mikrael..

Ja og kan bruge alt din energi på barnet i stdet for at bruge din energi på at være ked osv

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

- kan kun give dig heelt ret..  og synes også selv at jeg er mere værd end det her..

Det gør mig altså bare så ondt, når jeg læser, hvad du skriver, da jeg selv har været der. Jeg ønsker ikke for dig, at du rammer bunden med et brag, som jeg gjorde.

Walk the talk!

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Ja og kan bruge alt din energi på barnet i stdet for at bruge din energi på at være ked osv

- ja nemlig. og føler bare han har fingerne i mig.. føler at han ved jeg ikke kan undvære ham, derfor han behandler mig som bæ...

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Anonym skriver:

- ja nemlig. og føler bare han har fingerne i mig.. føler at han ved jeg ikke kan undvære ham, derfor han behandler mig som bæ...

Ja det har han da helt sikkert fundet ud af. Derfor det skal være nu.

du er velkommen til at skrive privat hvis det er

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det gør mig altså bare så ondt, når jeg læser, hvad du skriver, da jeg selv har været der. Jeg ønsker ikke for dig, at du rammer bunden med et brag, som jeg gjorde.

Walk the talk!

Jeg føler selv at jeg er godt på vej ned på bunden .. og ønsker slet ikke at være her..

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Ja det har han da helt sikkert fundet ud af. Derfor det skal være nu.

du er velkommen til at skrive privat hvis det er

min kære mor siger også at han har fundet ud af hvor svag jeg er..

1000 tak

hvor er i bare søde herinde..

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

Ja, rigtig meget sender lige et brev til dig, men det bliver nok noget langt, for har brug for at komme ud med det hele.. for at bedre kan få nogle råd.. har du mod på det?

Selvfølgelig søde... er her for dig... og det bliver hos mig...

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg føler selv at jeg er godt på vej ned på bunden .. og ønsker slet ikke at være her..

Så få hjælp af dine forældre søde. Flyt evt. ud til dem og få din far til at meddele kæresten, han må flytte, hvis du ikke selv magter det. Skriv evt. et brev til ham, som din far kan overbringe.

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Anonym skriver:

min kære mor siger også at han har fundet ud af hvor svag jeg er..

1000 tak

hvor er i bare søde herinde..

Og hun har helt ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.