Anonym skriver:
Jeg er bare for savg til at smide ham ud .. hvergang jeg ber ham om atgå i et par dage, så går der max 4timer, så er det MIG der hænger i telefonen..
1000 tak for dit tilbud, der er bare så mange ting jeg trænger til at komme ud med.. men ved bare folk ville dømme mig og sige at jeg selv var godt dum .. ( og synes en åben debat som denne er lidt for meget) ..
igår var jeg gald selvom han heller ikk gad mig der, men var sammen med vennerne i silkeborg det samme idag.. men idag er jeg bare brudt helt sammen igen..
Har været der og da jeg endelig fik mig nosset sammen.. ja så fik jeg et godt liv igen. Og har det fantastisk. Ny kæreste osv trods mit barn, og de har det også godt sammen , min søn og min kæreste. Det er sgu fantastisk.
Men ja det kan kræve en del at få sig taget sammen til det.
Det der gjorde det endelige ved mig var da det gik op for mig hvor meget det egentlig gik udover vores søn at vi havde det som vi havde det. Det er ikke et godt hjem for et lille barn, de kan mærke så meget, især hvis deres forældre ikke kan sammen.
Og da jeg flyttede, kunne jeg mærke så meget forskel på min dreng humør.
Så spørgsmålet er også, vil du gøre noget inden du føder, eller vil du vente til dit barn har mærket din nedtrygthed?
Dig og dit barn vil få det godt uden ham, bedre end med ham. Måske du skal nosse dig sammen til at det er dig der flytter, ved hjælp af dine forældre evt?
Anmeld