er helt ødelagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det gør mig virkelig ondt at høre. Det lyder desværre som om løbet er kørt med ham, hvis han ikke magter at se indad, men i stedet beskylder dig for at være galt på den.

Jeg håber du træffer den rigtig beslutning for dig selv.

mine forældre siger også at jeg skal smide ham ud og komme videre, for han ville ikk mig det bedste alligevel..  men er kørt så langt ned, at jeg ikke kan få mig selv til at smide ham ud.. da jeg lider af tryghed. er bang for jeg bliver enlig mor der aldrig får en kæreste igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

taak man kan altid regne med jer

Vi har kendt hinanden i et årstid, ja jeg er gravid.. hvilket jeg ikke er særlig glad for fortiden .. (undskyld, ved godt man skal stå inde for det man har lavet, men har svært ved at se glæde i alt det kaos)

Ud til højre med ham og så kom igang med at nyde dig selv og den lille bette i maven... Hvor langt henne er du...

Smid ham ud og brug os herinde og se at komme ovenpå igen...

Du må gerne skrive en pb til mig hvis du har lyst til at snakke... Jeg vil gerne hjælpe...

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jamen jeg siger det gerne igen. Drop ham, for det vender ikke igen - det har jeg ihvertfald ALDRIG oplevet eller hørt om! Kan det blive værre end sådan som du har et lige nu?

Neej, jeg føler ikke at det kan blive værre.. siger også til ham at jeg mangler kærlighed fra ham af.. og han er ligeglad.. aner slet ikke hvad jeg skal sige mere, for at han kan indse at hvis IKKE HAN laver om på sig selv, så mister han mig og bebs.. (bebs er han heller ikk interesseret i mere, synes jeg ikk)

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

mine forældre siger også at jeg skal smide ham ud og komme videre, for han ville ikk mig det bedste alligevel..  men er kørt så langt ned, at jeg ikke kan få mig selv til at smide ham ud.. da jeg lider af tryghed. er bang for jeg bliver enlig mor der aldrig får en kæreste igen..

Når selv dine forældre nævner det så ud med det fjols ej undskyld men ja jeg mener det jo...

Der findes mange mødre til børn der får ny kæreste og det virker og mange af dem bliver mere lykkelige end de var tidligere...

Så UD med ham

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

Neej, jeg føler ikke at det kan blive værre.. siger også til ham at jeg mangler kærlighed fra ham af.. og han er ligeglad.. aner slet ikke hvad jeg skal sige mere, for at han kan indse at hvis IKKE HAN laver om på sig selv, så mister han mig og bebs.. (bebs er han heller ikk interesseret i mere, synes jeg ikk)

Så ud med ham... Han skal ville dig og bebs og hvis ikke så er han ikke det værd

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg skal ikke kunne side, hvad du skal gøre, men jeg synes det er meget selvdestruktivt at blive pga. en falsk tryghed i mine øjne. Du skal huske at passe på dig selv og den lille i maven, og jeg tror lidt fred og ro vil være rigtig godt for jer.

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

En ting er sikkert: Hvis du IKKE smider ham ud så får du ihvertfald aldrig en kæreste igen, for ham du lever med er jo ikke en kæreste, han er bare en der bor der, lyder det som...

Og helt ærligt - er det ikke federe at være single? Hvorfor er det bedre at bo sammen med det fjols end at bo alene?

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Når selv dine forældre nævner det så ud med det fjols ej undskyld men ja jeg mener det jo...

Der findes mange mødre til børn der får ny kæreste og det virker og mange af dem bliver mere lykkelige end de var tidligere...

Så UD med ham

Majbritt

Jeg er bare for savg til at smide ham ud .. hvergang jeg ber ham om atgå i et par dage, så går der max 4timer, så er det MIG der hænger i telefonen..

1000 tak for dit tilbud, der er bare så mange ting jeg trænger til at komme ud med.. men ved bare folk ville dømme mig og sige at jeg selv var godt dum .. ( og synes en åben debat som denne er lidt for meget) ..

igår var jeg gald selvom han heller ikk gad mig der, men var sammen med vennerne i silkeborg det samme idag.. men idag er jeg bare brudt helt sammen igen..

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Så ud med ham... Han skal ville dig og bebs og hvis ikke så er han ikke det værd

mine forældre tror ikke på han ville mig og bebs som første valg.. de mener heller ikke at han er klar til at blive far..

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

En ting er sikkert: Hvis du IKKE smider ham ud så får du ihvertfald aldrig en kæreste igen, for ham du lever med er jo ikke en kæreste, han er bare en der bor der, lyder det som...

Og helt ærligt - er det ikke federe at være single? Hvorfor er det bedre at bo sammen med det fjols end at bo alene?

ja, jan godt se hvad i alle mener.. - ja, han bor her eller ret og sagt det lige før han kun sover her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.