er helt ødelagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.466 visninger
53 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anonym trådstarter

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med min kæreste mere.. han er fuldstændig ligeglad med mig.. og gør bare det han ville.. og når jeg sir at han må til at gør noget for at rede forholdet , gør han intet ...  og har ren faktisk mistet modet, og aner ikke hvad jeg skal gøre for at han kan indse det er ved at være enden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med min kæreste mere.. han er fuldstændig ligeglad med mig.. og gør bare det han ville.. og når jeg sir at han må til at gør noget for at rede forholdet , gør han intet ...  og har ren faktisk mistet modet, og aner ikke hvad jeg skal gøre for at han kan indse det er ved at være enden..

Hvis han er ligeglad med dig så skrot ham... du bliver ikke mere lykkelig ved at beholde ham...

Har du snakket med ham om det... sådan stille og roligt... og hvad siger han til det...

Majbritt..

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvis han er ligeglad med dig så skrot ham... du bliver ikke mere lykkelig ved at beholde ham...

Har du snakket med ham om det... sådan stille og roligt... og hvad siger han til det...

Majbritt..

Han siger det mig den er gal med.. og ligeså snart er han ude af mit syn bliver han bare ego. og hver gang tænker jeg, at det bliver bedre.. men nej .. idag har vi månedesdag intet har han sagt eller gjort.. årrh er helt tom indeni !

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har været der, og jeg kæmpede akkurat 2 år, 1 år og 1,5 år for længe - og det var en FEST da det endelig sluttede - hver eneste gang!!!! Se at komme videre - mænd kommer ikke sådan lige "tilbage på romantikhesten", det er min erfaring! Er gnisten først for alvor væk, så bliver den væk - det er min egen bitre erfaring!

Jeg ville simpelthen se at komme videre, hvis du allerede er "helt ødelagt"! Bid i det sure æble og tag springet. Du vil aldrig fortryde det.

Knus herfra

Rosa

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Anonym skriver:

Han siger det mig den er gal med.. og ligeså snart er han ude af mit syn bliver han bare ego. og hver gang tænker jeg, at det bliver bedre.. men nej .. idag har vi månedesdag intet har han sagt eller gjort.. årrh er helt tom indeni !

Tillykke med månedsdagen... Hvor længe har i været et par og er der børn eller graviditet mellem jer

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Rosa skriver:

Har været der, og jeg kæmpede akkurat 2 år, 1 år og 1,5 år for længe - og det var en FEST da det endelig sluttede - hver eneste gang!!!! Se at komme videre - mænd kommer ikke sådan lige "tilbage på romantikhesten", det er min erfaring! Er gnisten først for alvor væk, så bliver den væk - det er min egen bitre erfaring!

Jeg ville simpelthen se at komme videre, hvis du allerede er "helt ødelagt"! Bid i det sure æble og tag springet. Du vil aldrig fortryde det.

Knus herfra

Rosa

Nemlig,...

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Knus herfra

Rosa

jeg er ødelagt indeni i, føler mig så dårligt behandlet ..  han er væk i 3dage, og han skænker mig ikke en tanke..

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jeg er ødelagt indeni i, føler mig så dårligt behandlet ..  han er væk i 3dage, og han skænker mig ikke en tanke..

Jamen jeg siger det gerne igen. Drop ham, for det vender ikke igen - det har jeg ihvertfald ALDRIG oplevet eller hørt om! Kan det blive værre end sådan som du har et lige nu?

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Tillykke med månedsdagen... Hvor længe har i været et par og er der børn eller graviditet mellem jer

taak man kan altid regne med jer

Vi har kendt hinanden i et årstid, ja jeg er gravid.. hvilket jeg ikke er særlig glad for fortiden .. (undskyld, ved godt man skal stå inde for det man har lavet, men har svært ved at se glæde i alt det kaos)

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

Det gør mig virkelig ondt at høre. Det lyder desværre som om løbet er kørt med ham, hvis han ikke magter at se indad, men i stedet beskylder dig for at være galt på den.

Jeg håber du træffer den rigtig beslutning for dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.