Barnets køn - havde I en fornemmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

FruHolm <3

da jeg fandt ud af jeg var gravid, kunne jeg kun tænke på drenge navne, og kiggede kun efter drengetøj osv.

var så sikker at jeg ikk engang gad gå igennem afdelingen med pigetøj, så ingen grund til det

det viste sig så også til MD-scanningen at det er en lille dreng der gemmer sig i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

_-Kathrine-_

Hejsa

Alle omkring mig inkl mig selv har hele tiden sagt at det er en pige, men jeg drømmer den ene nat at jeg får en pige og den anden nat en dreng... Skal til scanning om halvanden uge... så det bliver helt vildt spændende :-)

Hilsen Kathrine

Anmeld

9. november 2010

Louisiana

Da jeg ventede min søn, var jeg helt sikker på, at det var en dreng! Sådan havde jeg det igennem hele graviditeten. Jeg drømte endda om hvordan han så ud, og han så sådan ud, som i drømmen

Jeg ved af en eller anden grund også altid hvad dem omkring mig får

Anmeld

9. november 2010

MIWULA

Hos mig var det hele familien der sagde det var en dreng og jeg følte lidt det var en pige for troede det ville snyde dem alle sammen med næ nej det var sku en dreng. hehe og det er jeg meget glad for,for kæresten og jeg har nemlig altid ønsket en dreng som første barn. :-D

Så det er bare vores ønskebarn. ;-)

(Havde det da oz været hvis det var en pige self. )

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Chewy skriver:

Ej, den sans gad jeg virkelig godt have Men omvendt bliver jo også bare det mere overrasket imorgen

Skal nok komme med en update - hvis baby altså vil afsløres

Glæder jeg mig til at høre...

Anmeld

9. november 2010

Maddox

Jeg havde begge gange, allerede ret tidligt i graviditeten en fornemmelse om, hvad der gemte sig i maven - og begge gange holdt min fornemmelse stik

Og jeg er nu mor til både en skøn pige og en skøn lille dreng

Anmeld

9. november 2010

AA10

Chewy skriver:

Hej piger,

Ja, som overskriften lyder, havde I så en fornemmelse af, hvilket køn barnet i maven havde/har?

Vi skal til kønsskanning imorgen, og jeg har absolut ingen anelse. Det ene øjeblik tænker jeg "det er en pige" og det næste "det er klart en dreng"... Svinger frem og tilbage, og det er nok egentlig pga påvirkninger fra omverdenen. Altså at folk siger de tror/håber det bliver det ene eller det andet...

Synes bare jeg hører om så mange, der havde en klar moderlig fornemmelse af det, men føler bare slet ikke den er der hos mig.

Hvad følte I piger?

Knus

jeg var sikker på det blev en dreng, selvom andre havde sagt pige.. så blev/bliver det en pige held og lykke ihvertfald

Anmeld

10. november 2010

Nadia&Daniel

Jeg havde igennem hele graviditeten - en fornemmelse af at vi ventede os en pige. Men da de fleste (incl. min  svigermor) sagde til mig: "ej, du har jo en drengemave, du får altså ikke en pige" - valgte jeg at glemme min fornemmelse...

Men mandag den 25. Okt. 2010 - blev vi de stolte forældre til en skøn PIGE 

Det var en dejlig følelse at kunne sige: at jeg har ret i min fornemmelse - så tøser, hold fast i Jeres fornemmelser

Anmeld

10. november 2010

Alberts/

jeg var bare 100%sikker på dt var en dreng, så sikker t jeg købte lyseblå ting(; og ja rigtig nok det var en fin lille ddreng(; men blev meget i tvivl fordi min familie kun har fået piger hihi

Anmeld

10. november 2010

Mortilxx

Chewy skriver:

Eeeej, endnu en fantastisk 6. sans historie. Nu hvor jeg sådan sidder og tænker meget over det, kommer jeg faktisk i tanke om, at jeg har tænkt meget i drengenavne her på det sidste... Mon det er min underbevidsthed??!! Hmmm...

Det kan det godt være Vi havde bare rigtig svært ved at finde på drengenavne. Når vi skulle snakke om det, endte vi altid ovre i pigenavne Jeg må indrømme, at jeg tror det er nemmest at finde pigenavne, end det er at finde på drengenavne. Tror den ligger der Men du kan jo prøve at google den kinesiske kalender. Den fortæller dig med 90% sikkerhed hvilket køn dit barn er, ved at du svarer på hvor gammel du var da dit barn blev undfanget og hvilken måned. Den fortalte at jeg venter mig en dreng

Knus og kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.