Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg troede at vi skulle have en dreng, og jeg drømte om at det blev en dreng nogle dage inden jeg skulle have lavet min moderkagebiopsi. Samme dag som jeg skulle have svar på, om barnet var/er et sundt og raskt barn, begyndte jeg virkelig at tvivle og tænke at det måske var en pige alligevel. Da lægen så ringede, spurgte han mig om jeg ville vide kønnet, og jeg sagde selvfølgelig ''JA'' Han spurgte mig om hvad jeg/vi troede, og det røg bare ud af mig, at jeg troede at det vil blive en dreng, min drøm viste sig at være sand
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoriSverige skriver: Vi finde først ud af det til fødslen. Kæresten er dog 100 % sikker på det er en dreng fordi h?n er så aktiv. Jeg har derimod ingen anelse. Men ønsker mig og blot et sundt og rask barn
Vi finde først ud af det til fødslen. Kæresten er dog 100 % sikker på det er en dreng fordi h?n er så aktiv. Jeg har derimod ingen anelse. Men ønsker mig og blot et sundt og rask barn
Ja, præcis. Bare det er sundt og raskt, så er kønnet jo underordnet. Synes bare jeg havde hørt om så mange, der havde en fornemmelse, men hvor jeg selv er helt blank. Synes bare det kunne være sjovt at have en fornemmelse
Chewy skriver: Hej piger, Ja, som overskriften lyder, havde I så en fornemmelse af, hvilket køn barnet i maven havde/har? Vi skal til kønsskanning imorgen, og jeg har absolut ingen anelse. Det ene øjeblik tænker jeg "det er en pige" og det næste "det er klart en dreng"... Svinger frem og tilbage, og det er nok egentlig pga påvirkninger fra omverdenen. Altså at folk siger de tror/håber det bliver det ene eller det andet... Synes bare jeg hører om så mange, der havde en klar moderlig fornemmelse af det, men føler bare slet ikke den er der hos mig. Hvad følte I piger? Knus
Hej piger,
Ja, som overskriften lyder, havde I så en fornemmelse af, hvilket køn barnet i maven havde/har?
Vi skal til kønsskanning imorgen, og jeg har absolut ingen anelse. Det ene øjeblik tænker jeg "det er en pige" og det næste "det er klart en dreng"... Svinger frem og tilbage, og det er nok egentlig pga påvirkninger fra omverdenen. Altså at folk siger de tror/håber det bliver det ene eller det andet...
Synes bare jeg hører om så mange, der havde en klar moderlig fornemmelse af det, men føler bare slet ikke den er der hos mig.
Hvad følte I piger?
Første gang fornemmelse for en dreng, der kom en dreng
anden gang klar fornemmelse af en pige, der kom en pige
Nihell skriver: Hej Jeg troede at vi skulle have en dreng, og jeg drømte om at det blev en dreng nogle dage inden jeg skulle have lavet min moderkagebiopsi. Samme dag som jeg skulle have svar på, om barnet var/er et sundt og raskt barn, begyndte jeg virkelig at tvivle og tænke at det måske var en pige alligevel. Da lægen så ringede, spurgte han mig om jeg ville vide kønnet, og jeg sagde selvfølgelig ''JA'' Han spurgte mig om hvad jeg/vi troede, og det røg bare ud af mig, at jeg troede at det vil blive en dreng, min drøm viste sig at være sand Knus
Eeeej, endnu en fantastisk 6. sans historie. Nu hvor jeg sådan sidder og tænker meget over det, kommer jeg faktisk i tanke om, at jeg har tænkt meget i drengenavne her på det sidste... Mon det er min underbevidsthed??!! Hmmm...
Chewy skriver: Ej, hvor pudsigt! Det synes jeg altså er lidt vildt. Tror jeg må bruge I aften på at lede efter min 6. sans, så jeg har bare en lille idé til imorgen
Ej, hvor pudsigt! Det synes jeg altså er lidt vildt. Tror jeg må bruge I aften på at lede efter min 6. sans, så jeg har bare en lille idé til imorgen
Synes sgu egentlig os det var lidt syret
Ja :-) Jeg tænkte det blev en pige, og det blev en pige... altså det har vi fået af vide 4 gange til scanningerne så vil blive meget overrasket over hvis der kommer en dreng ud
første gang var jeg sikker på det var en dreng.. men vi viste ikke hav det blev før fødslen og det blev så en dreng.
2 gang havde jeg så meget på fornemmelsen at det var en pige. men turde ikke tro på det. vi ønskede os brændene en pige så vi havde en af hver. men ganske rigtig. tøsen lå med spredte ben til scanningen. måtte ellers ikke få det afvide
Hej, og tillykke med graviditeten Jeg havde en fornemmelse om at jeg fik en pige, og det fik jeg.
jeg havde en meget stærk fornemmelse for en dreng..
det har jeg haft lige siden testen var positiv..
og jeg fik ret og vandt en kage .. (min kæreste og jeg lavede et vædemål før MDscanningen at hvis det var en dreng bestemte jeg hvilken kage han skulle lave, og hvis det var en pige skulle han bestemme hvilken kage jeg skulle lave)
Jeg var sikker på det var en pige og det var min mand også.
Jeg drømte meget tidligt at det ville blive en pige og det endte det så også med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128