Barnets køn - havde I en fornemmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Chewy

FruDall skriver:

Jeg har aldrig kunnet fornemme barnets køn. Har i 2 af graviditeterne fået kønnet at vide ved scanning.

I min anden graviditet ville jeg overraskes ved fødslen

De første 2 var drenge, den sidste en pige.

Dejligt at vide, man ikke er den eneste. Var begyndt at spørge mig selv, om det er mig, der ikke er normal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

SiLiMiMa

ja, men kun ved første barn..... jeg VIDSTE bare, at det ville blive en dreng

De andre havde jeg ingen fornemmelse af....... alle piger.....

heise

Anmeld

9. november 2010

Chewy

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Da jeg ventede Mathilde var jeg overbevist om at det var en pige! Tanken om en dreng strejfede mig slet ikke, da jeg bare var 110% sikker - og inden jeg blev scannet, havde jeg allerede købt det første sæt lyserøde tøj til hende. Nå men 9 mdr. efter kom HUN så!!!

Her anden gang, var jeg ret sikker på - ikke overbevist om, men meget sikker på at det var en dreng. Min kvalme var anderledes, maven voksede anderledes - den var bl.a. mindre end første gang osv osv. Men ud kom endnu en skøn pige!!!

Hi hi, ja ingen graviditeter er ens Og synes det er vildt, du bare sådan kunne mærke det med den første. Gad godt jeg havde bare et lille bud - rigtigt eller forkert er lige meget - bare jeg havde et gæt

Tillykke med de to skønne tøser!

Anmeld

9. november 2010

Chewy

Heise skriver:

ja, men kun ved første barn..... jeg VIDSTE bare, at det ville blive en dreng

De andre havde jeg ingen fornemmelse af....... alle piger.....

heise

He he, du må have en drenge radar så

Anmeld

9. november 2010

blomst84

Jeg vidste fra starten af at det var en pige jeg var meget skråsikker og fik ret ved ikke hvorfor jeg troede det, men min fornemmelse sagde der bare og jeg drømte om en lille pige om natten

Anmeld

9. november 2010

SiLiMiMa

Chewy skriver:

He he, du må have en drenge radar så

hehe, ja

dengang fik man jo ikke hverken nf eller md, så vi måtte pænt vente til efter fødslen - kan bare huske, jeg spurgte: Er det så en dreng? og ja selvfølgelig var det da det - vores lille simon

Anmeld

9. november 2010

SoffiLine

jeg troede jeg venter en dreng, men en uge før md scanning fik jeg en fornemmelse af at jeg venter en pige og ganske rigtigt - vi skal ha en lille pige 

Anmeld

9. november 2010

Silas&Mille

Vi finde først ud af det til fødslen. Kæresten er dog 100 % sikker på det er en dreng fordi h?n er så aktiv. Jeg har derimod ingen anelse. Men ønsker mig og blot et sundt og rask barn

Anmeld

9. november 2010

Chewy

SoffiLine skriver:

jeg troede jeg venter en dreng, men en uge før md scanning fik jeg en fornemmelse af at jeg venter en pige og ganske rigtigt - vi skal ha en lille pige 

Ej, hvor pudsigt! Det synes jeg altså er lidt vildt. Tror jeg må bruge I aften på at lede efter min 6. sans, så jeg har bare en lille idé til imorgen

Anmeld

9. november 2010

Chewy

blomst84 skriver:

Jeg vidste fra starten af at det var en pige jeg var meget skråsikker og fik ret ved ikke hvorfor jeg troede det, men min fornemmelse sagde der bare og jeg drømte om en lille pige om natten

Nej, hvor vildt!!! Der er altså noget med den 6. sans - hos nogen ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.