Ja, så gjorde hun det sgu!!! ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh hvor er hun bare dygtig Stor pige Ja det er lidt vildt smiler.. Men så er hun da meget fremmelig hihi

Knus Sussie 39+0

Tak  Jamen hun har altid været super hurtig og jeg har ikke gjort noget for at fremme det, men frem det vil hun sgu´..med eller uden min hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

dorthemus

B&J skriver:

ej hvor er hun bare dygtigt super flot runa stor pige

Tak  ...jamen altså, så er det næste vel at hun suser rundt i hele huset på alle fire

Anmeld

8. november 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Tak  Jamen hun har altid været super hurtig og jeg har ikke gjort noget for at fremme det, men frem det vil hun sgu´..med eller uden min hjælp

Det er da bare super godt at hun er så hurtig Smiler.. Det er så skønt hver gang de små gør noget nyt eller kan noget nyt. Man bliver sq så pavestolt hihi.. Og ens hjerte SMELTER bare

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

hvor er hun da bare super dygtig... rigtig flot klaret Runa...

Mange tak..jamen jeg er selv så overrasket

Anmeld

8. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Hihi ja...hun har kæmpet og kæmpet...enten numsen op eller strakte arme, ikke begge dele. Men nu fik hun knækket koden HELT SELV....fååååååk mand!!!!!

Ja du kan vugge hende frem og tilbage når hun er oppe. Det giver rytmen til når hun skal kravle og når hun først gør det SÅ går det stærkt Dejligt når de er så dygtige!

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

NR3ønskebarn skriver:

Det er da bare super godt at hun er så hurtig Smiler.. Det er så skønt hver gang de små gør noget nyt eller kan noget nyt. Man bliver sq så pavestolt hihi.. Og ens hjerte SMELTER bare

Lige præcis....har også skrevet det ned

Anmeld

8. november 2010

dorthemus

Kirle skriver:

Ja du kan vugge hende frem og tilbage når hun er oppe. Det giver rytmen til når hun skal kravle og når hun først gør det SÅ går det stærkt Dejligt når de er så dygtige!

Jamen må jeg godt det?? Altså er hun ikke for lille..trods alt!  vil jo ikke pace hende frem.

Anmeld

8. november 2010

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Mange tak..jamen jeg er selv så overrasket

forstår jeg da godt... det er da bare super flot...

Anmeld

8. november 2010

<3

dorthemus skriver:

Jamen må jeg godt det?? Altså er hun ikke for lille..trods alt!  vil jo ikke pace hende frem.

hun gør det når hun er klar uanset hvad du gør eller ikke men du mindsker hendes frustrationer om overgangen til at kravle ved at give hende rytmen... og det er ikke en lille ting at give sit barn

Anmeld

8. november 2010

Vial

dorthemus skriver:

....kom op på alle fire

Hvor vildt er det lige?? ...hun er jo kun lige 5½ måned og har øvet sig den sidste måneds tid

Dygtig pige.. fortsætter det på den måde, så er det hende der laver sovsen juleaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.