Ejjj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

DK

Sofia skriver:

Så må du blive hjemme og forkæle hende! Tror desværre det er svært det vi skal gennemgå i morgen. Men nu er jeg nød til at følge godt med, så jeg kan tage noter til dig, god motivation!! Jeg sender efter timen!

Rigtig god bedring til Kirstine.

Ja jeg er også bange for at det er mega svært! Men helt korrekt at du så bliver nødt til at høre ekstra godt efter, så du kan forklare det til mig når jeg læser op i december!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Sofia

DK skriver:

Ja jeg er også bange for at det er mega svært! Men helt korrekt at du så bliver nødt til at høre ekstra godt efter, så du kan forklare det til mig når jeg læser op i december!

Hehe ja, jeg har desværre ikke fået læst til i morgen Men håber at få lidt ud af gennemgangen alligevel!

Anmeld

9. november 2010

Sofia

Forresten er jeg hundrede procent sikker på, at Bimmeren var sur over manglende kage! Måske du skulle et smut i Medaljon i dag??

Anmeld

9. november 2010

DK

Sofia skriver:

Forresten er jeg hundrede procent sikker på, at Bimmeren var sur over manglende kage! Måske du skulle et smut i Medaljon i dag??

Det tror jeg også. Der er kun en ting at sige: My bad!

Anmeld

9. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ufatteligt så meget ballade de kan lave de unger allerede INDEN de er kommet ud, he he

JA!!! Jeg kan snart ikke holde til mere Bimmerspænding Pyyyh, den lille bandit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.