Ejjj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.676 visninger
34 svar
0 synes godt om
8. november 2010

DK

Nå. For at gøre en laaang historie kort (ikke en af mine stærke sider) så har jeg i dag været på fødegangen (da jdm-konsultationen havde lukket!!??) da Bimmeren kun har sparket meget meget lidt i forhold til hvad han plejer siden i fredags!

Jeg kom til med det samme og en JDM tog hjertelyd. 10-13 hjerteslag per. 10 sek. hvilket åbenbart er fint! Hun prøvede at logge lidt bevægelse ud af ham, men han nægtede! Jeg blev sendt hjem med formaning om at alt var fint og normalt, men at hun lige ville tale med bagvagten (afdelingslægen?) om det senere og så evt. ringe igen hvis jeg så skulle tilbydes en evt. scanning lidt før den planlagte d. 29/11 (vækstscanning pga. der kun er to blodkar i navlestrengen, mod normalt tre).

Så RINGER hun dælme igen nu her, og siger at afdelingslægen gerne vil se os til en scanning IDAG!!! Uhhhh jeg bliver nervøs så! Eller er det nu! Altså, i dag som i dag! Og hun fortalte tidligere at de havde rigtig travlt i dag med mange fødende idag, og så vil de alligevel se mig "her sidst på eftermiddagen", altså jo om lidt! Mikkel er på vej hjem fra job for at hente mig, og pap-farfar er arrangeret til at hente Kirstine fra SFO'en!

Altså, jeg har mærket lidt møf fra Bimmeren derinde idag, hvad jeg også har fortalt, men så alligevel vil de se os. IDAG!!

UUHHHHHH nervøs nervøs nervøs nervøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikke noget. Håber alt er ok med Bimmermanden

Anmeld

8. november 2010

businesstigger

Håber alt er okay!

Anmeld

8. november 2010

ChatH

DK skriver:

Nå. For at gøre en laaang historie kort (ikke en af mine stærke sider) så har jeg i dag været på fødegangen (da jdm-konsultationen havde lukket!!??) da Bimmeren kun har sparket meget meget lidt i forhold til hvad han plejer siden i fredags!

Jeg kom til med det samme og en JDM tog hjertelyd. 10-13 hjerteslag per. 10 sek. hvilket åbenbart er fint! Hun prøvede at logge lidt bevægelse ud af ham, men han nægtede! Jeg blev sendt hjem med formaning om at alt var fint og normalt, men at hun lige ville tale med bagvagten (afdelingslægen?) om det senere og så evt. ringe igen hvis jeg så skulle tilbydes en evt. scanning lidt før den planlagte d. 29/11 (vækstscanning pga. der kun er to blodkar i navlestrengen, mod normalt tre).

Så RINGER hun dælme igen nu her, og siger at afdelingslægen gerne vil se os til en scanning IDAG!!! Uhhhh jeg bliver nervøs så! Eller er det nu! Altså, i dag som i dag! Og hun fortalte tidligere at de havde rigtig travlt i dag med mange fødende idag, og så vil de alligevel se mig "her sidst på eftermiddagen", altså jo om lidt! Mikkel er på vej hjem fra job for at hente mig, og pap-farfar er arrangeret til at hente Kirstine fra SFO'en!

Altså, jeg har mærket lidt møf fra Bimmeren derinde idag, hvad jeg også har fortalt, men så alligevel vil de se os. IDAG!!

UUHHHHHH nervøs nervøs nervøs nervøs!

ØV!!! Men håber og tror alt er okay, krydser for det

Anmeld

8. november 2010

henh01

Det er nok bare ren rutine.. For at berolige dig og for at sikre sig at de handler korrekt.. Tror ikke du skal være så nervøs - selvom jeg godt kan forstå at du er det, det ville jeg også være. -de kan jo godt have slappe dage de babyer

Hvor langt henne er du?

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

puha kan sørme godt forstå du er nervøs... venter med spænding på update

Anmeld

8. november 2010

quar20

Uhh for pokker da..!!

Se at komme afsted og få den scanning overstået - og kom endelig med en update som forhåbentlig er positiv

Anmeld

8. november 2010

Riksen

Puha, jeg kan godt forstå at det sætter tankerne i gang. Men det kan være rart at huskep på, at hospitalspersonalet kører efter princippet: hellere tjekke en gang for meget end en gang for lidt. Og det er på sin vis betryggende. Men jo, det giver da nerverne et betydeligt spark at blive kaldt til scanning, men jeg er sikker på at alt er fint og at Bimmeren "bare" driller jer lidt.

Jeg venter spændt på en opdatering

Anmeld

8. november 2010

piadas

Puha, jeg krydser fingre for, at alt er som det skal være! For det er da godt nok lidt for tidligt for Bimmeren at se dagens lys endnu.

Glæder mig til en forhåbentlig positiv update.

Anmeld

8. november 2010

Sisley

Ja, lad os endelig høre hvordan det går! Hvorfor fik de lige pludselig så travlt - har de ikke sagt et eller andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.