Ejjj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Sofia

DK skriver:

Hej

Tak for alle de krydsede fingre! Det må have hjulpet! Bimmeren har det fint! Alt var helt perfekt, ud over at han altså bare ikke sparker så meget mere! Men det gjorde ikke noget, da han sparkede "nok" i forhold til hvad en baby i uge 30 skal kunne! At han så har nedjusteret markant, det skal man bare lade være med at tænke på!

Han blev skønnet til 1482 gram og har altså taget 200 gram på siden forrige lørdag hvor vi var til scanning! Så han er bare sååådan en dygtig baby! Han lå 4,6% under gennemsnit i dag, men det er stadig rigtig rigtig fint!! Men de var glade for at vi var kommet, og de sagde at vi endelig skulle ringe/komme igen hvis vi var bekymrede over noget!

Pyhhh.....

Uh, jeg har siddet online og ventet. Virkelig glad for at høre alt er som det skal være!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

lauras*mor*

nu har jeg kun fulgt med på sidelinien.. men pyha hvor var det godt med en positiv opdatering... og hvor er det da skønt at de siger du endelig bare skal ringe hvis der er noget igen... :-) det er dejligt at få af vide at det man gør er rigtigt...

Tak for opdate..

Anmeld

8. november 2010

Pena

DK skriver:

He he... vi fik dem lige sendt samtidigt! Der VAR lang ventetid. Vi var først hjemme igen 18.30 og så skulle vi lige have svigerfar der havde hentet Kirstine i skolen opdateret inden jeg kunne komme på

Super duper at alt er godt.

Anmeld

8. november 2010

AnneBJ

Dejligt at alt er som det skal være med den lille Bimmer

Anmeld

8. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

DK skriver:

Hej

Tak for alle de krydsede fingre! Det må have hjulpet! Bimmeren har det fint! Alt var helt perfekt, ud over at han altså bare ikke sparker så meget mere! Men det gjorde ikke noget, da han sparkede "nok" i forhold til hvad en baby i uge 30 skal kunne! At han så har nedjusteret markant, det skal man bare lade være med at tænke på!

Han blev skønnet til 1482 gram og har altså taget 200 gram på siden forrige lørdag hvor vi var til scanning! Så han er bare sååådan en dygtig baby! Han lå 4,6% under gennemsnit i dag, men det er stadig rigtig rigtig fint!! Men de var glade for at vi var kommet, og de sagde at vi endelig skulle ringe/komme igen hvis vi var bekymrede over noget!

Pyhhh.....

Anmeld

8. november 2010

DK

Ufatteligt så meget ballade de kan lave de unger allerede INDEN de er kommet ud, he he

Anmeld

8. november 2010

<3

Pyha godt at høre!

Anmeld

8. november 2010

Riksen

Dejlig opdatering! Jeg har tænkt på jer hele aftenen. Sikke en dygtig Bimmer, han er.

Anmeld

8. november 2010

DK

Sofia skriver:

Uh, jeg har siddet online og ventet. Virkelig glad for at høre alt er som det skal være!!!

Hvor er du sød! Jeg tror desværre ikke jeg kommer til Skat i morgen! Vi kom hjem til en ret slatten Kirstine, som bare lå på sofaen og peb. Hun havde ondt i snot-næsen hvor det bare løb ud med klar snot. Hun skulle "lave" men det "ville ikke komme ud" så hun havde også ondt i maven! Derudover var hun bare sølle med blanke øjne og et lille blegt ansigt!

Anmeld

8. november 2010

Sofia

DK skriver:

Hvor er du sød! Jeg tror desværre ikke jeg kommer til Skat i morgen! Vi kom hjem til en ret slatten Kirstine, som bare lå på sofaen og peb. Hun havde ondt i snot-næsen hvor det bare løb ud med klar snot. Hun skulle "lave" men det "ville ikke komme ud" så hun havde også ondt i maven! Derudover var hun bare sølle med blanke øjne og et lille blegt ansigt!

Så må du blive hjemme og forkæle hende! Tror desværre det er svært det vi skal gennemgå i morgen. Men nu er jeg nød til at følge godt med, så jeg kan tage noter til dig, god motivation!! Jeg sender efter timen!

Rigtig god bedring til Kirstine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.