Ejjj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Sofia

Du må skrive og opdatere straks du er hjemme, bliver jo helt nervøs! Krydser alle mine finge for, at Bimmeren har det helt perfekt, og bare er inde i en afslapningsperiode

Tanker afsted mod jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Diana...

Puha jeg kan godt forstå du bliver nervøs. 

alt for at lille bimmer har det godt. 

sender alle mine tanker til jer. 

KRAM

Anmeld

8. november 2010

SaNiNa

Kan virkelig godt forstå du er nervøs.

Håber alt er som det skal være og de bare lige vil være på den sikkere side.

Anmeld

8. november 2010

oo

fyyyy! håber alt er vel med den lille??

Anmeld

8. november 2010

<3

for at alt er som det skal være og glæder mig til forhåbentlig positiv opdatering

Anmeld

8. november 2010

Mettemus

Uhhh... er helt nervøs på dine vegne! Håber bare han vil lokke jer til et ekstra kig og at alt er helt som det skal være.

Venter på en opdatering med krydsede fingre

Knus

Anmeld

8. november 2010

Pena

Er jeg den eneste der synes det er lidt nervepirrende der ikke er kommet en opdatering?

Men forhåbentlig er der bare ventetid på afdelingen....

Anmeld

8. november 2010

DK

Hej

Tak for alle de krydsede fingre! Det må have hjulpet! Bimmeren har det fint! Alt var helt perfekt, ud over at han altså bare ikke sparker så meget mere! Men det gjorde ikke noget, da han sparkede "nok" i forhold til hvad en baby i uge 30 skal kunne! At han så har nedjusteret markant, det skal man bare lade være med at tænke på!

Han blev skønnet til 1482 gram og har altså taget 200 gram på siden forrige lørdag hvor vi var til scanning! Så han er bare sååådan en dygtig baby! Han lå 4,6% under gennemsnit i dag, men det er stadig rigtig rigtig fint!! Men de var glade for at vi var kommet, og de sagde at vi endelig skulle ringe/komme igen hvis vi var bekymrede over noget!

Pyhhh.....

Anmeld

8. november 2010

DK

Søddepødde skriver:

Er jeg den eneste der synes det er lidt nervepirrende der ikke er kommet en opdatering?

Men forhåbentlig er der bare ventetid på afdelingen....

He he... vi fik dem lige sendt samtidigt! Der VAR lang ventetid. Vi var først hjemme igen 18.30 og så skulle vi lige have svigerfar der havde hentet Kirstine i skolen opdateret inden jeg kunne komme på

Anmeld

8. november 2010

quar20

DK skriver:

Hej

Tak for alle de krydsede fingre! Det må have hjulpet! Bimmeren har det fint! Alt var helt perfekt, ud over at han altså bare ikke sparker så meget mere! Men det gjorde ikke noget, da han sparkede "nok" i forhold til hvad en baby i uge 30 skal kunne! At han så har nedjusteret markant, det skal man bare lade være med at tænke på!

Han blev skønnet til 1482 gram og har altså taget 200 gram på siden forrige lørdag hvor vi var til scanning! Så han er bare sååådan en dygtig baby! Han lå 4,6% under gennemsnit i dag, men det er stadig rigtig rigtig fint!! Men de var glade for at vi var kommet, og de sagde at vi endelig skulle ringe/komme igen hvis vi var bekymrede over noget!

Pyhhh.....

PUUUUHAAAAAAAA hvor dejligt at høre en positiv update..!! Har godt nok tænkt SÅ meget på dig/jer siden jeg opdagede denne tråd..!!

MEN SKØNT at det bare er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.