Hovedpinepiller i graviditeten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

Ok var ikke klar over at det osse kan påvirke deres fertilitet senere i livet! Det bliver jeg sku da rigtig ked af at høre. Som jeg skrev tidligere så har begge mine drenge brug for en operation i kønsdelene når de blir lidt ældre, pga. en mindre misdannelse. Og jeg har virkelig ikke overdrevet indtaget af hovedpinepiller under graviditeten! Men har lidt af kraftig hovedpine i den første del af graviditeten og lægen sagde at det var helt ok at tage pixex osv, bare man ikke overskred det der stod på æsken.

Nu har jeg jo ikke mit guld i armene endnu, så ved jo ikke om der er noget "galt" med ham - men jeg havde samme problem i starten som dig, og fik også at vide, at panodil - så var jeg på den sikre side.

Jeg sidder og føler mig lidt magtesløs, og kan forestille mig du heller ikke har det så "sjovt" med det. Man lod jo gerne være med at tage det, men det kræver altså at man ved det. Og i nogle tilfælde er gravide jo altså  nødt til at brueg smertestillende. Øv altså, jeg synes det er lidt "træls" info, for nu at sige det på godt jysk!

Må jeg spørge til dine drenges misdannelse; er det noget der generer dem (jer?) nu her? Eller vil komme til det senere hen? De er jo dygtige til at operere i dag, men derfor er det da ikke noget man ønsker eller håber på ens børn skal igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Faith

AnneBJ skriver:

Nu har jeg jo ikke mit guld i armene endnu, så ved jo ikke om der er noget "galt" med ham - men jeg havde samme problem i starten som dig, og fik også at vide, at panodil - så var jeg på den sikre side.

Jeg sidder og føler mig lidt magtesløs, og kan forestille mig du heller ikke har det så "sjovt" med det. Man lod jo gerne være med at tage det, men det kræver altså at man ved det. Og i nogle tilfælde er gravide jo altså  nødt til at brueg smertestillende. Øv altså, jeg synes det er lidt "træls" info, for nu at sige det på godt jysk!

Må jeg spørge til dine drenges misdannelse; er det noget der generer dem (jer?) nu her? Eller vil komme til det senere hen? De er jo dygtige til at operere i dag, men derfor er det da ikke noget man ønsker eller håber på ens børn skal igennem

Ja jeg kan da ikke lade være med at føle en snert af skyld.... Men som du siger så kræver det jo at man ved det. Kan bare ikke forstå at det sådan kommer ud af den blå luft. Man må da ha haft en mistanke om at det kunne være skadeligt tænker jeg.

Mine drenge er født med et urinrør der vender forkert (det er vidst nok noget med at der er en streng der er for kort). Det er mest kosmetisk, men det betyder osse at de tisser skævt. Lægen anbefalede at vi fik det ordnet da det måske kunne gøre at de ikke kunne få rejsning senere hen. Og så er det jo ikke sjovt for en teenagedreng at se anderledes ud.

Anmeld

8. november 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

Ja jeg kan da ikke lade være med at føle en snert af skyld.... Men som du siger så kræver det jo at man ved det. Kan bare ikke forstå at det sådan kommer ud af den blå luft. Man må da ha haft en mistanke om at det kunne være skadeligt tænker jeg.

Mine drenge er født med et urinrør der vender forkert (det er vidst nok noget med at der er en streng der er for kort). Det er mest kosmetisk, men det betyder osse at de tisser skævt. Lægen anbefalede at vi fik det ordnet da det måske kunne gøre at de ikke kunne få rejsning senere hen. Og så er det jo ikke sjovt for en teenagedreng at se anderledes ud.

Lige præcis - det virker som om de har et meget "klart" resultat sådan lige pludselig. Det virker lidt drastisk på en måde...

Nej det er da ikke sjovt for dem når de bliver ældre, godt at man kan lave det! Håber alt kommer til at gå glat til den tid

Anmeld

8. november 2010

Faith

AnneBJ skriver:

Lige præcis - det virker som om de har et meget "klart" resultat sådan lige pludselig. Det virker lidt drastisk på en måde...

Nej det er da ikke sjovt for dem når de bliver ældre, godt at man kan lave det! Håber alt kommer til at gå glat til den tid

De er jo heldigvis dygtige i Skejby, så det er egentlig ikke noget vi som sådan spekulerer over. Og det skulle efter sigende være et ret lille indgreb. Så det skal nok gå

Held og lykke med din graviditet!

Anmeld

8. november 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

De er jo heldigvis dygtige i Skejby, så det er egentlig ikke noget vi som sådan spekulerer over. Og det skulle efter sigende være et ret lille indgreb. Så det skal nok gå

Held og lykke med din graviditet!

Tak

Anmeld

8. november 2010

Isabella_mor

det er bare RIGTIG skod.!!! for jeg er virkelig IMOD hormonforstyrrende stoffer... så vil jeg hellere bide hovedpine og smerter i mig indtil han er ude....  jeg har ellers lige haft en ordenlig omgang ondt smertehelvede i maven og sådan hvor lægen sagde at jeg med god samvittighed kunne tage panodil, og jeg har det virkelig skidt med at jeg har givet lægens råd videre til andre brugere herinde som har været i tvivl om hvad man må tage eller ej...  

men nu er det så bare slut med smertestillende. og jeg har heldigvis ikke taget smertestillende i graviditeten før lægen sagde god for det.. så jeg håber ikke at der er skader... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.