smillaluna skriver:
Ok var ikke klar over at det osse kan påvirke deres fertilitet senere i livet! Det bliver jeg sku da rigtig ked af at høre. Som jeg skrev tidligere så har begge mine drenge brug for en operation i kønsdelene når de blir lidt ældre, pga. en mindre misdannelse. Og jeg har virkelig ikke overdrevet indtaget af hovedpinepiller under graviditeten! Men har lidt af kraftig hovedpine i den første del af graviditeten og lægen sagde at det var helt ok at tage pixex osv, bare man ikke overskred det der stod på æsken
.
Nu har jeg jo ikke mit guld i armene endnu, så ved jo ikke om der er noget "galt" med ham - men jeg havde samme problem i starten som dig, og fik også at vide, at panodil - så var jeg på den sikre side.
Jeg sidder og føler mig lidt magtesløs, og kan forestille mig du heller ikke har det så "sjovt" med det. Man lod jo gerne være med at tage det, men det kræver altså at man ved det. Og i nogle tilfælde er gravide jo altså nødt til at brueg smertestillende. Øv altså, jeg synes det er lidt "træls" info, for nu at sige det på godt jysk!
Må jeg spørge til dine drenges misdannelse; er det noget der generer dem (jer?) nu her? Eller vil komme til det senere hen? De er jo dygtige til at operere i dag, men derfor er det da ikke noget man ønsker eller håber på ens børn skal igennem 
Anmeld