Jeg hørte det også godt, og blev da helt bekymret til at starte med
Er 16+0 og har kun taget et par enkelte hovedpinepiller, men har faktisk ondt i hovedet her til morgen, men det der, fik mig til ikke at tage en pille.
Har så tænkt videre over det, og jeg tror altså ikke, at os der tager en pille i ny og næ, er dem der skader sit barn. Tror nærmere det er dem, der spiser 8 piller om dagen temmelig ofte. En pille i næ og næ tror jeg altså ikke skader nogen, og ja, så synes jeg hele tiden der kommer undersøgelser frem af en eller anden slags (eks. light produkter til gravide som var fornyligt) og os almindelige mennesker hører kun hvad de siger uden at kunne forholde os kritisk til det. Jeg tror, det er bedst at snakke med sin læge, hvis man er i tvivl. H*n må vide hvad der er bedst, og hvis der er nye relevante undersøgelser på markedet, som har konsekvenser for gravide, så skulle man forvente, at de kendte til dette og tog deres forholdsregler i ordineringen af hovedpinepiller til gravide.
Så tror vi skal tage de ting, vi hører i medierne med en gran salt - selvfølgelig have respekt for det, men ikke lade os påvirke af alt, hvad de siger. Hvis vi skulle lytte til alt, er der jo stort set ikke noget, vi må
En dejlig mandag til alle
Anmeld