synes man ALTID at ens barn er den smukkeste i verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Anonym trådstarter

jeg skriver jo ik at man ikke elsker dine børn og synes de er de dejligste af alle men om man ikke godt kan se når andre børn er smukkere end ens egne *SS*

og jeg har også læst nogen skrive at deres børn skal være modeller hvor jeg har fået kaffen galt i halsen og det er nok fordi at nogle ikke kan se det samme som andre kan. mine børn er da bestemt kønne, dejlige og charmerende men som sagt findes der jo også børn der er kønnere end mine børn. min mor forslog engang at de blev modeller? og der kunne jeg godt se at næ den ville jo nok ikke lige holde da de jo ikke er de der libero babyer som nogle jo er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

baby2010

Sjov tråd... Jeg synes Alfred er den smukkeste baby i verden, og jeg kan på ingen måde være objektiv! Men jeg har til gengæld fået at vide af fremmede på gaden, at han er meget smuk og charmerende - og har også fået personlige breve her på baby fra folk jeg ikke kender, som siger det samme.

Det er slet ikke for at prale, at jeg siger det, men måske kan man godt regne med. at ens barn er smukt, når fremmede siger det? Det var bare min pointe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.