synes man ALTID at ens barn er den smukkeste i verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Valle81

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Valle81

8. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg synes da mit barn er smukt men jeg kan da sagtens se at der er andre der er smukkere hvis det endelig skal være.

hvordan har i andre det med den slags?

LOOL
Nok synes jeg mine unger er skønne..men smukke syntes jeg ikke de var da det blev født.
Tværtimod..hehe.
Som jeg skrev et andet sted herinde så synes jeg den første lignede en bredmundet frø, nr 2 en kålhoveddukke og nr 3 en neanderthaler.
Men det gik da af dem efter et døgns tid.
At mine børn er charmerende ja, og dejlige ja, intelligente ja, men smukke...hmmm..vil sige at kun den mellemste er smuk, men det var hun ikke da hun var lille.
De andre ligner mig, de stakler.
Men det er jo også andre ting end skønheden der tæller.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2010

Barbamama

Hvor er det sjovt du skriver det. Jeg er så forelsket i min datter til op over begge ører at jeg selvfølgelig synes jeg har den dejligste unge!!!! Men jeg kan da godt se hvis andre er smukke og søde, men min er stadig den dejligste. he he...

Anmeld

8. november 2010

Pena

Det er jo faktisk smart og dejligt at de allerfleste af os har en /to forældre som synes vi er det smukkeste og dejligste på jorden.

Prøv at tænk hvis mødre var jaloux over andre folks børn, og nærmest havde lyst til at bytte.

Neeej der er nok en grund til at folk skal være så fuldstændig forelskede i deres børn, ellers var der jo nok risiko for at nogen ville ryge i skraldespanden efter 14 dage uden søvn.

Anmeld

8. november 2010

Bavianis

Min erfaringer kan tyde på at der er noget om snakken.

Men det er da også en ret heldig ting. Tænk hvis det var omvendt - hvis moderen altid syntes sit eget barn var helt forkert...

Naturen er genial

Anmeld

8. november 2010

Sofia

Nu har jeg ikke noget set mit barn endnu, men tror, at man altid synes sit barn er fantastisk og smukt. Men jeg må da være ærlig og sige, at det ikke er alle børn/babyer jeg synes er smukke, og tanken om at: "sæt nu jeg får et grimt barn", har da strejfet mig... Dog tror jeg det er meningsløse bekymringer, for selvfølgelig synes man ens barn er smukt, det tror jeg!!

Anmeld

8. november 2010

Faith

Hmm jeg er nok en af de få som faktisk ikke syntes at min søn var verdens vidunder fra det øjeblik han blev født

Emil er født 33+3 og vejede 2044 g. Han var helt blå i hovedet fordi han havde fået et ordentligt tryk 16 (Mikkel havde taget al pladsen derinde). Han lignede en lille fugleunge!

Men med tiden blev han jo bare den smukkeste lille skabning

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

hej...

min datter blev født uge 26 og var absolut ikke den smukkeste baby men helt klart den dejligste lille pige...

min søn var afgjort den smukkeste dreng og den dejligste...

jeg har de to største guldklumper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2010

Lone Jakobsen

jeg knus elsker mine børn for deres personlighed. men jeg kan godt se realistisk på det og indrømme at der findes smukkere børn.

det ku jeg dog ikke da jeg fik den første, og jeg var næsten chokeret over hvordan kærligheden til mit barn fik mig til at se netop hende, som det aller smukkeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.