synes man ALTID at ens barn er den smukkeste i verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.138 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

jeg synes da mit barn er smukt men jeg kan da sagtens se at der er andre der er smukkere hvis det endelig skal være.

hvordan har i andre det med den slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

jeg synes da mit barn er smukt men jeg kan da sagtens se at der er andre der er smukkere hvis det endelig skal være.

hvordan har i andre det med den slags?

Nu HAR jeg rent tilfældigvis det smukkeste og dejligste barn i verden, så jeg skal ikke kunne udtale mig.. ..  

Anmeld

8. november 2010

Melbek

Noneother skriver:

Nu HAR jeg rent tilfældigvis det smukkeste og dejligste barn i verden, så jeg skal ikke kunne udtale mig.. ..  

hehe.. nej du har da ej.. for jeg ligger lige ved siden af hende

Anmeld

8. november 2010

Noneother

Melbek skriver:

hehe.. nej du har da ej.. for jeg ligger lige ved siden af hende

Hun er rigtig godt med i opløbet om den smukkeste, men hun slår stadig ikke min dreng!

Anmeld

8. november 2010

Svei

Jeg synes bestemt ikke mine var eller er de smukkeste, og ville sgu også være mærkeligt med den mor...men jeg synes tilgengæld de er de dejligste og mest fantastiske mennesker....egentlig kan jeg ikek forstå al den fokus på det ydre, det er vel for pokker uden betydning om man er smuk eller ej...

Anmeld

8. november 2010

CamillaValby

Jbk skriver:

Jeg synes bestemt ikke mine var eller er de smukkeste, og ville sgu også være mærkeligt med den mor...men jeg synes tilgengæld de er de dejligste og mest fantastiske mennesker....egentlig kan jeg ikek forstå al den fokus på det ydre, det er vel for pokker uden betydning om man er smuk eller ej...

Anmeld

8. november 2010

klmf

Jeg har nok ladrig syntes at de der røde, rynkede, lidt slimede tingester der kom ud var direkte smukke, men de var dæleme søde og duftede heeelt fantastisk. Da Oliver så kom, så var han sjovt nok hverken rynket eller noget, han var da bare den lækreste unge i hele verden. Nu synes jeg han er køn - nogle gange, og andre gange ikke. Og det er da så bedøvende ligegyldigt, han er min lille bassemand uanset hvad....

Jeg røg i det røde felt under min graviditet, fordi min veninde der også var gravid, sagde at hun simpelthen ville blive så ulykkelig hvis hun fik et grimt barn med hareskår. Jeg havde nær fået et hjertestop! HUn var sikker på, hun ville synes h*n var grim.... Dét tror jeg simpelthen ikke på, jeg ville.... For hvad er egentlig skønhed? Man kan da godt have et 'smukt' barn, men hvis det så er en pisseirriterende møgunge, så går glansen da lidt af....

Nå, lige et halvsurt over-midnats-indlæg fra mig, der simpelthen ikke kan forstå, der skal være så mget fokus på ydre skønhed, hos børn såvel som voksne.....

Anmeld

8. november 2010

wamse

Altså jeg er mor, men da ikke blind ;-) Selvfølgelig kan jeg se når nogle børn er smukkere end mine, men når jeg bruger mit hjerte til at se med, så er mine børn de smukkeste, fordi de er de mennesker de er, og ikke pga deres udseende. Jeg ved at mine børn er kærlige og omsorgsfulde, og det gør dem guddommelig smukke <3

Anmeld

8. november 2010

SpunkenJo

Jbk skriver:

Helt enig!

Elske min drengs persnlighed

Kan tilføje At min fugleunge ikke var en køn baby, men klart den kønneste på neo da vi var der..... Ha ha ha. Men køn. NEJ! Men var gan min grimme unge, det tror jeg nok

-tilgebgæld er min veninde ramt af det der morsyndrom!!! Hun mener min dreng er den kønneste i verden ;-)
- hun er sød

Anmeld

8. november 2010

3xM

man må da håbe man syntes det om sine egne børn, det vil jo bare betyde naturens biologi sikre sig vores børns overlevelse...

men ja jeg syntes mine drenge har været de smukkeste babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.