synes man ALTID at ens barn er den smukkeste i verden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Diana...

3xM skriver:

man må da håbe man syntes det om sine egne børn, det vil jo bare betyde naturens biologi sikre sig vores børns overlevelse...

men ja jeg syntes mine drenge har været de smukkeste babyer

Helt enig. 

Og ja jeg har da også det smukkeste barn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

DK

Jeg tror ikke at alle synes at deres barn er det smukkeste i verden. Men mange synes det nok! Hverken det ene eller det andet er jo forkert!

Da Kirstine blev født syntes jeg hun var en ÅBENBARING! Aldrig havde man (nok mest mig) set noget så smukt og perfekt!!

Her senere kan jeg godt se hun mest af alt lignede krydsningen mellem en gammel kinesisk mand og en siameser-kat, og så yderligere lige var slimet, trykket og smurt ind i fosterfedt! Men det så jeg ikke dengang! Slet ikke!

Idag synes jeg stadig at hun er den smukkeste lille pige jeg kender! Måske om 10 år jeg kan se noget andet, og til den tid stadig mene at hun er den skønneste teenager jeg kender?

Anmeld

8. november 2010

mor-til-vanessa

jeg synes hel klart at vanessa er det smukkeste barn i verden.

og jeg tror altså at mange forældre har det sådan om deres børn.

Anmeld

8. november 2010

LinLin

Jeg synes mine drenge er de DEJLIGSTE i hele verdenen   - om de er de smukkeste er fuldstændigt ligegyldigt! (men synes da  ikke de er grimme )

Anmeld

8. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Nej det tror jeg ikke at man gør.

Men jeg ser ikke kun min datters ydre når jeg kigger på hende, men også hendes dejlige personlighed som skinner langt mere igennem end hendes udseende! Jeg ser på helheden af barnet, og ikke kun det ydre.

Det samme gælder voksne mennsker synes jeg. Hvis jeg ser en flot kvinde, men som har en personlighed der bare stikker fuldstændig i modsat retning af hvad jeg bryder mig om, så gør det et eller andet ved mig, og så synes jeg pludselig ikke at vedkommende længere er særlig køn. Det er ikke bevidst jeg tænker sådan, men har taget mig selv i at tænke tanken flere gange. Omvendt gælder det mindre kønne mennesker som bare har en fantastisk personlighed og udstråling - de bliver også pludselig langt kønnere i mine øjne, hvis de er skabt af et rart middel.

Personligheden er sgu alfa omega i mange tilfælde!

Anmeld

8. november 2010

Svei

Jeg synes mine drenge er de DEJLIGSTE i hele verdenen   - om de er de smukkeste er fuldstændigt ligegyldigt! (men synes da  ikke de er grimme )

Lige netop...synes det er så skræmmende og sørgeligt al den fokus på det ydre...jeg vil gerne lære mine børn at det er det indeni der er vigtigt, hvordan man er og ikke om man ser smuk ud....selvværd frem for selvtillid.

Mine drenge er ikke smukke og det er jeg sgu heller ikke, men jeg er stolt af at sige at jeg har nogle kloge, dygtige og meget fantastiske drenge som altid roses af andre...det er fordi de er som de er og fordi jeg har gjort et eller andet godt...det udenpå har jeg ikke haft en skid indflydelse på...og jeg er ret ligeglad med det...

Anmeld

8. november 2010

LinLin

Jbk skriver:

Lige netop...synes det er så skræmmende og sørgeligt al den fokus på det ydre...jeg vil herne lære mine børn at det er det indeni der er vigtigt, hvordan man er og ikke om man ser smuk ud....selvværd frem for selvtillid.

Mine drenge er ikke smukke og det er jeg sgu heller ikke, men jeg er stolt af at sige at jeg har nogle kloge, dygtige og meget fantastiske drenge som altid roses af andre...det er fordi de er som de er og fordi jeg har gjort et eller andet godt...det udenpå har jeg ikke haft en skid indflydelse på...og jeg er ret ligeglad med det...

Anmeld

8. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Var der ikke en der engang sagde at der til grimme børn, fandtes pænt tøj?

Ej. Frederic kom ud ved pks, så det var farmand der først så ham.

Fik at vide fra start at han ikke havde et baby ansigt, men et rigtigt drenget udseende... Så der var ingen problemer med at få sygeplejeske til at passe ham da jeg skulle i bad mm.

Han har altid været en smuk lang slank dreng og bliver da kun smukkere for hver dag...

Anmeld

8. november 2010

Malene84

Anonym skriver:

jeg synes da mit barn er smukt men jeg kan da sagtens se at der er andre der er smukkere hvis det endelig skal være.

hvordan har i andre det med den slags?

Haha... det gør helt ondt at skrive, da jeg jo er pave stolt af dem. Men jo jo, jeg er ikke blind - kan sagtens se hvis andres børn er pænere end mine osv. Men der mangler simpelthen bare ærlige, kolde kællinger derude i det danske land. Er så træt af mødre der kun kan se deres egne unger, og sys de er såååå gude smukke... de skal da helt sikkert være modeller osv. og så kan man sidde og tænke sit, for det er da helt sikker fordi folk sidder og bare føjer dem af med: eeej hun/han er da bare det smukkeste osv. bla bla bla.

Men kender følelsen alt for godt, man vil jo gerne have ros for sine vidundere. For hvis deres mødre ikke sys de er det smukkeste, hvem skulle så?!

Anmeld

8. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

jeg synes da mit barn er smukt men jeg kan da sagtens se at der er andre der er smukkere hvis det endelig skal være.

hvordan har i andre det med den slags?

He he:0)

Svært spørgsmål, jeg tror ikke jeg synes mine egne børn er smukkest - synes der er mange smukke børn derude i verdenen, men tror bestemt at alle forældre kan se det smukke i derse børn:0)

Nogle er mere forblændet end andre:0)

Men har da smukke børn, men der findes da smukkere børn end mine:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.