Hvad har været jeres største udfordring ved at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

fit_fys

Malene84 skriver:

Go'aften skønne tøser,

Hmm... kæresten og jeg havde lige en god snak her til aften. Vi fik talt om, at vi egentlig ikke har gjort noget godt for hinanden i lang tid. For en uge siden, måtte vi stoppe op i gangen med hver vores grædende barn, og fortælle at vi savnede hinanden  Vi havde så travlt med at trøste feber børn i tigerspring, at vores parforhold nærmest ikke var eksisterende.

Hvad har været jeres største "udfordring" ved at få børn (mht. parforholdet)?

Tak Malene, for en fantastisk tråd! Et wake-up call jeg virkelig havde brug for!

Min søn er nu 5 uger gammel, og jeg følte ikke jeg havde hverken tid eller overskud til noget eller nogen anden end ham... Selvfølgelig tænkte jeg meget over mit og min mands forhold, men havde ikke overskud til at gøre noget ved det... Vi snakkede fint sammen, kunne godt slappe af og hygge sammen, men sexlivet var jo næsten ikke eksisterende, selvom vi var startet ca tre uger efter fødslen. Det var for mit vedkommende også blevet meget småt med kys og kram i hverdagen...

Da jeg så sad i går aftes her på baby.dk og læste denne tråd, gik det pludselig op for mig... Baby sover, vi har ikke noget vi skal nå, kl. er kun 21 og jeg er ikke fuldkommen smadret...  Så jeg gik direkte ud i køkkenet hvor min mand stod midt i noget opvask, og forførte ham! Det bedste jeg har gjort i laaaaang tid  Han blev lidt overrasket, men bestemt ikke negativt

Så ville lige sige tak for denne øjenåbner og held og lykke til alle der sidder med samme problem som mig

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

twinboys

Malene84 skriver:

hhaha søde... jeg ville have det på samme måde. Fuldstændig!!

Smiler juhuuuuuuuuuuuuu så er jeg ikke unormal...

Anmeld

8. november 2010

Heidi B

Dårlig samvittighed;da de var små var det om den ene fik mere opmæksomhed end den anden. Jeppe var utrolig glad for kropskontakt, hvor Mikkel sagtens kunne ligge selv. Min SP sagde at så længe Mikkel ikke brokkede sig så skulle jeg sløjfe den dårlige samvittighed. Så jeg sad på gulvet med Jeppe i skødet og Mikkel ved siden af, og det virkede.

Nu er de 4 år og nu er det at jeg så bebynder at få overskud til at spille håndbold, gå i biffen, gå til koncert og se veninder på cafe. Så er den dårlige samvittighed der igen, om man er ego, men jeg tror på en glad mor avler glade børn. Og de har en far der ikke gider de ting, og som ikke brokker sig over jeg er ude en gang imellem.

Kærligheden: Da de var små fik vi begge rigelig kærlighed ved at se og mærke vores børn, men så kommer der en tid hvor man gerne vil have sin mand tilbage. Og vi klare den ved at tage nogle kæreste overnatninger, dyrke sex( selvom man til at starte med ikke har lyst, for så ryger der jo en halv time af nattesøvnen), tage hyggeaftener hvor vi ligger i samme sofa og ser film. Nogen gange "fodre" vi børnen af og så i seng med dem, og så spiser sen aftensmad, bare fordi vi har lyst. Vi elsker at spise sent.

Men jeg elsker min mand højere efter han er blevet far til mine børn, og jeg elsker at se dem tumle og elsker når de siger at far skal; børste mine tænder, hælde mælk op eller andet. Jeg elsker når de kalder på deres far om natten. Og når de siger Jeg elsker min mor og far, de er de bedste mor og farer i hele verden.

Anmeld

8. november 2010

Malene84

T.K. skriver:

Tak Malene, for en fantastisk tråd! Et wake-up call jeg virkelig havde brug for!

Min søn er nu 5 uger gammel, og jeg følte ikke jeg havde hverken tid eller overskud til noget eller nogen anden end ham... Selvfølgelig tænkte jeg meget over mit og min mands forhold, men havde ikke overskud til at gøre noget ved det... Vi snakkede fint sammen, kunne godt slappe af og hygge sammen, men sexlivet var jo næsten ikke eksisterende, selvom vi var startet ca tre uger efter fødslen. Det var for mit vedkommende også blevet meget småt med kys og kram i hverdagen...

Da jeg så sad i går aftes her på baby.dk og læste denne tråd, gik det pludselig op for mig... Baby sover, vi har ikke noget vi skal nå, kl. er kun 21 og jeg er ikke fuldkommen smadret...  Så jeg gik direkte ud i køkkenet hvor min mand stod midt i noget opvask, og forførte ham! Det bedste jeg har gjort i laaaaang tid  Han blev lidt overrasket, men bestemt ikke negativt

Så ville lige sige tak for denne øjenåbner og held og lykke til alle der sidder med samme problem som mig

Knus Tine

hehe er glad for jeg kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.