Malene84 skriver:
Go'aften skønne tøser,
Hmm... kæresten og jeg havde lige en god snak her til aften. Vi fik talt om, at vi egentlig ikke har gjort noget godt for hinanden i lang tid. For en uge siden, måtte vi stoppe op i gangen med hver vores grædende barn, og fortælle at vi savnede hinanden
Vi havde så travlt med at trøste feber børn i tigerspring, at vores parforhold nærmest ikke var eksisterende.
Hvad har været jeres største "udfordring" ved at få børn (mht. parforholdet)?
Jeg synes det sværeste er at finde overskuddet - jeg synes bare at efter en lang dag med børn og for ham en sindsyg lang dag på arbejde, så er overskuddet der bare ikke til noget når ungerne er lagt i seng.
Det hjælper joo så heller ikke på det at jeg så er gravid igen:0)
Vi prøver tit at leje et par film og hygge os med det og sådan, men det ender altid med vi falder i søvn på sofaen eller sådan.
Synes vi i løbet af dagene og aftenen er gode til at sige jeg elsker dig, give små kys og knus men ret meget mere bliver det ikke til.
Vi kommer ikke ud at spise og i biffen og sådan, det er svært at fåå ungerne passet, Kennys familie bor i Esbjerg og mine forældre tager i sommrhus hver weekend og min søster arbejder eller skal til fest.
Jeg synes nu ikke vi er ved at gå til over det, sådan er vores liv og det vil det være det næste stykke tid, og tiden bliver ikke mindre når den næste kommer til verdenen og der er 3 fuldtidsbørn og weekendbarn hver anden weekend:0)
Knus
Anmeld